pfff ff van me afschrijven, het zit me ook niet mee,vorig jaar cyste verwijderd wat toen bijna me leven had gekost, nu zijn er galstenen aangetroffen en is er vanmorgen bloed in me urine gevonden want had vanaf afgelopen zaterdagnacht ineens veel pijn in me onderbuik en trekt naar me rug dus heb niet geslapen toen,en zondag liep ik als een stijve plank en de pijn houd aan,dus vanmorgen bij de huisarts geweest die heeft me door verwezen naar de chirurg,net die gebeld moet ik de 29ste naar toe om 08.40 word dus weer een operatie(waar ik tegen op zie) bang dat het weer mis gaat net als vorig jaar
O super vervelend. Bespreek je angst met de arts. Kan me heel goed voorstellen dat het gelijk door je hoofd spookt.
Kan me voorstellen dat je daar behoorlijk tegenop ziet na zoiets heftigs.. Ik zou het inderdaad ook met de arts bespreken.. Hopelijk kan hij je een beetje gerust stellen? Sterkte!
Wat hierboven ook al gezegd is, hopelijk kan de arts wat van je zorgen wegnemen! Maar is heel begrijpelijk dat je je zorgen maakt, sterkte!!!
Het gaat veel vaker wel goed dan niet goed meis. Ik snap je angst heel goed maar zoals hierboven al gezegd wordt, bespreek je angsten met de artsen. Het is belangrijk dat hij/zij van jouw angsten weet en dat zij je gerust kunnen stellen.