Eindelijk ongesteld

Discussion in 'Zwanger worden' started by steenbokje, Jan 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Eindelijk is mijn menstruatie doorgekomen. 48 dagen. Pff wordt steeds langer. Lekker op m'n werk de eerste dag. Heb buikpijn niet normaal. Maarja ben wel blij dat ik eindelijk officieel ongesteld ben. Kan ik deze ronde eens met ovu testen gaan beginnen. Eens kijken of ik überhaupt een eisprong heb en zo ja wanneer.

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    "Fijn" voor je.. Op naar de volgende ronde. Hoop dat de ovutesten je wat duidelijkheid kunnen geven

3. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Ik snap dat je blij bent dat je ongesteld bent geworden, dat wachten is vreselijk en zeker als het zolang duurt!!! Nu de vlgd ronde weer in :), weet je al welke ovutesten je gaat gebruiken?? Ik zit te twijfelen of ik ze wil gebruiken...je kan ook je temp bijhouden (is wat goedkoper)...dat heb ik de laatste cyclus af en toe gedaan en ik merk dat na me eisprong (als ik die heb :() me temp echt omhoog gaat (van 36.7/36.9 naar 37.3/37.5) en nu ik gister weer ongesteld ben geworden is het gelijk weer gedaald naar 36.7. Heb jij je temp wel eens bijgehouden?? Ik heb trouwens gehoord, dat als je een onregelmatige cyclus hebt...monnikspeper kan helpen. Je kan het kopen bij de tuinen en miss ook wel bij andere winkels.

4. Fireangel

Fireangel Bekend lid

May 12, 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Hoe blij kun je soms zijn als je ongesteld wordt hè!? Succes met de ovulatietesten. Hoop dat ze je wat duidelijkheid kunnen geven!!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ben blij voor je dat je eindelijk duidelijkheid hebt dan.
    Nu hopen dat je cyclus wat korter wordt.

Succes

6. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik had voor mijn eerste zwangerschap ook lange cyclussen. Nu ben in na mijn mirena spiraaltje ook weer begonnen met lange cyclussen. In slik nu voor de eisprong tarwekiemolie capsules en mijn cyclussen zijn een stuk korter. Had dit ooit ergens gelezen dat dit de cyclus kan ondersteunen. Succes deze ronde en qua ovulatietest zijn de digitale van cb erg fijn. Geen getuur naar vage lijntjesaae een smiley bij een eisprong.

Share This Page