Hallo allemaal, Ik heb rond 5 Maart een vraag gesteld over afc. Gisteren voor de eerste echo geweest. Er waren 8 grote follikels van ruim 10-11 mm te zien. Daarnaast nog verschillende kleintjes Donderdag weer voor controle. Hopelijk zijn ze dan de vereiste mm zodat er een punctie gepland kan worden
Ja inderdaad Donderdag de 2e echo ik hoop dat ze dan een punctiedatum plannen. Voor mijzelf hou ik in gedachtendat ik na donderdag nog door moet spuiten omdat ze nog niet groot genoeg zijn,
Nou het einde van het spuiten komt iniedergeval in zicht!! Hopen dat ze morgen op de goede grote zijn.
Inderdaad einde van spuiten is inzicht. Vanavond de pregnyl gezet. Zaterdag de punctie. Oogst is ruim 10 grote en verschillende bruikbare kleinere. Nu dus weer afwachten wat de punctie brengt
Vanmorgen de punctie gehad. Viel erg mee. Resultaat is 13 eicellen. Arts rg tevreden. Nu afwachten of ze worden bevrucht. Dan nog afwachten of het geen zieke eitjes zijn.l We zitten in een pgd traject dus afwachten wat het brengt
13 eicellen die ze kunnen gebruiken das mooi! Hopen op goed nieuws over een paar dagen. Wat zijn de kansen op gezonde eitjes? Fijn dat de punctie mee is gevallen ook.
Kans is 50-50. We wachten maar weer rustig af. Ik ben het traject ingegaan met het idee ik raak niet zwanger. Dat hou ik ook voor ogen Er kan vanalles nog misgaan
Phoe lijkt me heel moeilijk dit. Zoiezo is het allemaal al zo onzeker maar dit maakt het er niet makkelijker op. ik ga iig voor je duimen! Wanneer hoor je wat?
Dinsdag word ik gebeld of er embryo's bevrucht zijn Woensdag hoor ik of er een terugplaatsing plaatsvind