Ik heb laatst een topic geopend over de buisjes van mijn zoontje hij heeft 2 weken geleden buisjes gekregen.. de week daarna kwam en steeds pus uit en heb toen oordruppels (baccociline b als ik het goed schrijf) die heeft hij dus morgen ook een week.. de pus in inderdaad netjes gestopt.. wat ik tot nu toe zie hebben de druppels dus hun werk gedaan.. Maar.. sinds gister is mn zoontje weer verkouden hele neusje dicht zitten hoesten etc. en hij peutert dus weer de hele dag in zijn (linker) oortje.. hij lijkt er last van te hebben maar een ontsteking zou het dan haast niet kunnen zijn.. (toch?) hij heeft morgen al een week die ab druppels.. zijn onderste hoektandne komen wel door maar dit is aan beide kanten tegelijk en hij zit alleen aan zijn linker oor dus ik weet niet zou het daarvan komen? ik weet het even niet meer wat kan ik nu het beste doen?
Morgen toch maar even de huisarts of kno-arts bellen met de vraag wat je moet doen, ik denk niet dat wij je daarmee kunnen helpen. Ik zou wel doorgaan met de druppels totdat er een arts in zijn oortjes heeft gekeken en anders adviseert. Het kan namelijk weer een ontsteking zijn, maar ook gewoon irritatie / druk door de doorkomende hoektanden... Vervelend dat jullie zo blijven tobben!
Hier ook een loopoor twee weken na plaatsen buisjes heb ook druppels mogen max 7 dagen gebruikt worden daarna als het nog loopt moet je langskomen. Maar als je twiijfelt zou ik gewoon even bellen naar de kno arts en gewoon even een afspraak maken. Ondertussen goed de neus blijven sprayen he. groetjes kim