Ontroostbaar!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eden28, 24 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ik weet echt niet wat me kleine meid heeft maar is al aan het huilen vanaf 19:00. Ze wil al 2 dagen amper wat eten, duwt de fles steeds weg en nu dus ontroostbaar. Ze slaapt steeds Max 10 min om dan huilend wakker te worden. Bij me huilt ze ook constant en ze is zo moe. Koorts heeft ze niet alleen klein beetje verhoging (37,9). Ze is zo moe maar wordt dus steeds wakker. Ook al paracetamol gegeven maar dat lijkt niet te helpen. Ze wil steeds beetje drinken maar duwt dan de fles weg en schud dan steeds heftig nee.

Zie ik iets over het hoofd??? Waar zal ze last van hebben?

2. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    Is ze verkouden (geweest) anders kan het mogelijk oorontsteking zijn dan is drinken en eten erg onprettig dan wordt de druk op de oren hoger. Mogelijk heeft ze anders last van een sprongetje die rond de acht maanden is bekend en berucht. Maar anders gewoon de huisarts bellen en laten ze haar maar nakijken.

3. Storm

Storm Niet meer actief

Tandjes?

4. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Ik denk haar oortjes....
    Beterschap!

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Oortjes zou heel goed kunnen.
    Bedje bij het hoofdeind beetje schuin zetten verminderd druk op de oortjes. Wat ook kan helpen is wat zoutoplossing in haar neus sprayen.

6. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Oortjes? Ze heeft kma toch? Misschien zijn de medicijnen niet meer voldoende?

7. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Tandjes, oortjes.
    Ik zou voor de zekerheid even naar de huisarts gaan om naar haar oortjes te laten kijken.
    Succes.

8. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Tandjes zou wel goed kunnen maar vind dat ze erg heftig reageert. Ja ze is vandaag ook snot en snot verkouden. Ik kijk even aan hoe ze vandaag is en anders ga ik langs de huisarts. Ze heeft gelukkig de nacht goed geslapen en de fles van vanochtend goed gedronken maar was gelijk wel weer erg moe. Ze moest vanochtend ook op de foto op het KDV dus dat kwam er ook nog eens mooi bij :S

9. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

25 okt 2011
    359
    0
    0
    Heb je haar 1 paracetamol gegeven?
    Want ik heb het advies gekregen dat als je je kleine paracetamol geeft je dat het beste 24 uur kan geven omdat het anders eventjes helpt en dan is het weer uitgewerkt en als je het om de 6 uur geeft 24 uur lang heb je een buffer opgebouwd en ik moet zeggen dat als mijn dochter iets heeft doe ik het op deze manier en dat werkt perfect

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    En..? Hoe is het gegaan vandaag?

11. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Nou nadat het dinsdag iets beter ging is ze gister erg ziek geworden (39,5 koorts). Vanochtend naar de arts geweest en ze heeft rs virus. Herkende het op een gegeven moment ook wel. Uitzieken dus en in haar goed in de gaten houden. Volgens mij zit ze ook midden in een sprong. Ik ging vanochtend naar me werk en me man bleef thuis bij haar. Ze zwaaien altijd voor het raam, ze ziet me weg gaan en begint toch te huilen, echt een sprong ook weer gemaakt. Zal ook het huilen in bed verklaart hebben

12. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Het gaat vandaag weer beter gelukkig

Deel Deze Pagina