Dochterlief is overmorgen alweer 18 maanden. Ongeveer 2 weken na haar tweede verjaardag verwachten we haar broertje of zusje. Ik ben niet van plan om te gaan tandemvoeden. Echter, dochterlief lijkt nog allerminst van plan om te stoppen met de bv. sterker nog, als ze me een halve dag niet gezien heeft is het Mama! . booboo? Als we lekker samen zijn drinkt ze nog een keer of drie, vier per dag - bij het wakker worden, voor het dutje, voor het slapen gaan en soms nog een nachtvoeding. Om al deze voedingen vraagt ze zelf, ik bied niet meer zomaar aan (tenzij zij door vermoeidheid of half wakker geworden zichzelf in de weg zit en alleen nog maar huilt en moppert). Er is zeker nog wel wat productie, maar bij een voeding heb ik de indruk dat ze een paar goede slokken neemt en dan nog een tijd gewoon lekker blijft tutten (ze heeft een speentje of haar duim nooit gewild). Buiten deze vaste momenten vraagt ze soms ook, maar is dan goed af te leiden. Als ze booboo verwacht is ze heel vasthoudend. Wie heeft ook ervaring hiermee, hoe hebben jullie het aangepakt? Ik wil gestopt zijn toch wel over een maand of drie, zodat dochterlief niet het gevoel heeft verdrongen te worden. Ik vertel haar nu al vaak dat booboo voor baby's is, en zij al heel groot, maar daar is ze niet erg van onder de indruk