Hallo, Even men verhaaltje. Vorige week donderdag is onze zwangerschap helaas foutgegaan na 6,3weken.... Gisteren op controle geweest en alles was eraf .... Nu nog wachten tot hcg weg is uit men lichaam maar maandag stond die al weer terug op 71 .... Dus das al netjes. Nu vraag ik me af wanneer we terug aan het klussen mogen en wanneer het de vruchtbaarste dagen zyn.... Moet ik nu gewoon beginnen tellen dan vanaf die donderdag dat ik bloed verloor? Moet ik dat aanzien als laatste dag menstruatie? Gyneacoloog zei dat we gewoon verder konden.... Gewoon een tegenslag gehad.
Hoi Jannieke, wat vervelend voor jullie. Maar een miskraam is op zich een heel natuurlijk iets en je mag na een miskraam meteen weer door om weer proberen zwanger te raken. Je rekent de dag van de miskraam, dus 16 januari als de eerste dag van je cyclus. Je zegt een regelmaitge cyclus te hebben, dus ik verwacht dat je rond 30 januari weer een eisprong zult hebben. Neem het een paar daagjes ruim ivm de onregelmatigheid en het feit dat je een miskraam hebt gehad (je cyclus kan dan iets afwijken van normaal). Dus van 28 jan tot 3 februari om de dag gemeenschap zou voldoende moeten zijn. Doe gewoon wat goed voelt verder. Je kunt ook nog een cyclus wachten om te zien of je lichaam weer in het ritme zit. Groeten Brigitte