Hallo, ik hou mijn menstruatie altijd bij. nu dacht ik ook aan tempratuur te zien dat ik dag 10 van mijn cyclus de 14de mijn eisprong gehad had. nu kreeg ik geen last van mijn menstruatie kwaaltjes en teste ik de 24ste positief met een evoluatie test, perongelijk de foute verpakking gepakt.. nu blijk dus dat ik toen mijn eisprong gehad heb echter omdat ik neit menstrueerde en mijn cylcus normaal 24 dagen is had ik een bloedtest gehad deze was negatief en week later voor de zekerheid nog een. maar als ik nu terug tel zouden dezen dan toch nooit positief kunnen zijn geweest. even alles duidelijk op een rijtje met datums en klachten/dingen 23-24-01 knal evoluatie test, huisarts dacht aan een zwangerschap vrijdags negatiefe bloedtest. 30-01 het gevoel dat ik mijn menstruatie kreeg erge steken wat maar 15 minuten aanhield. 31-01 nog een bloedtest op aandringen van huisarts weer negatief. ik weet het nu echt niet meer ik ben normaal altijd netjes 24 dagen en dit is altijd zo geweest zelfs toen ik een spiraal had. nu kan het zijn dat ik een laten eisprong heb gehad wat veel verklaard. mijn borsten zijn sinds maandag zo gegroeid dat mijn bh niet meer goed past en ze zijn ook gevoelig echter geeft zwanger en kids vroegtest negatief aan. van de huisarts moet ik om de 2 dagen testen dit omdat de bloedtesten negatief kunnen zijn als ik 30-01 mijn innesteling gehad heb. kunnen mensen mijn tips geven want ik zie door het bomen het bos niet meer.