Erachter komen welke vaccinatie is gegeven?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Allistair, Feb 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Allistair

Allistair Bekend lid

Jun 8, 2010
    979
    0
    0
    Hoe kan ik erachter komen welke vaccinatie aan mijn kinderen is gegeven?

Mijn dochter heeft 2 weken geleden de vaccinatie van 3 jaar en 9 maanden gehad. Na 9 dagen kreeg ze ineens koorts met vlekjes. Dat duurde een dag en daarna trokken de vlekjes weer weg. Het was echt heel vreemd. Nu zat ik te googlen en las dat dit niet van de DKTP kan komen, maar wel van de BMR. Nu zit ik ineens te twijfelen of ze niet per ongeluk de verkeerde inenting heeft gehad...:)

Kan je ergens terugvinden of ze de goede heeft gehad?

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Het CB bellen. Misschien hebben ze stickers geplakt van de gegeven inenting? (Ik weet niet precies wat de procedure is)

Van de BMR is mijn dochter na 14d (denk ik) 1 dag flink ziek geweest (40 gr koorts). Maar ja, lastig te zeggen, het kan ook toevallig wat anders zijn geweest.

3. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

Jan 1, 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Zou wel heel dom zijn als ze de verkeerde geven.

4. 27mama

27mama Bekend lid

May 8, 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Staat dat niet in het consutatiebureauboekje?

5. Allistair

Allistair Bekend lid

Jun 8, 2010
    979
    0
    0
    Nee, daar staan alleen de data van vaccineren in.

Ik weet de procedure ook niet. Zou er ergens een etiketje geplakt worden?

Ik ga morgen het CB dan maar even bellen. Hopelijk kan het nog achterhaald worden.

6. Venice

Venice Actief lid

Nov 15, 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op die oproepkaarten moet een chargenummer ingevuld worden. Neem aan dat ze via dat nummer het kunnen achterhalen? Volgens mij moeten ze dit bijhouden ivm productienummers etc.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja er wordt op die oproepkaarten sowieso het labeltje geplakt en die sturen ze bij mijn weten weer terug naar het RIVM ofzo. Dus ik zou even het CB bellen en die kunnen het dan wel achterhalen.

Overigens zijn er heel veel 'vlekjesziekten' ;) dus waarschijnlijk (hopelijk!) is het gewoon toeval.

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik zou sowieso even bellen. Mijn zoon heeft gisteren de dktp gehad en toen gaf ze aan dat ze graag alle bijwerkingen doorgebeld krijgen.

Die vlekjes en koorts had mijn zoon trouwens ook bij de bmr, na ongeveer twee weken.

9. miesemies

miesemies Actief lid

Mar 25, 2013
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kunnen ze inderdaad nagaan. Het zou ook nog een virusje kunnen zijn ivm. verminderde weerstand of gewoon domme pech. Maar voor de zekerheid zou ik het wel even vragen en melden.

10. Allistair

Allistair Bekend lid

Jun 8, 2010
    979
    0
    0
    Ik heb gebeld en ze hebben het opgezocht. Ze heeft wel de goede vaccinatie gehad.:)

Gelukkig maar! Ze was al heel trots dat ze zonder te huilen de prik had gekregen. Ik zag me alweer aankomen met het nieuws dat ze nog een keer moest...;)

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Gelukkig maar!! :)

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,319