Internetbankieren op iPad

Discussion in 'De lounge' started by Zena, Sep 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Dames,
    Ik deed mijn bankzaken altijd op de laptop, maar die is In de soep gedraaid. Is het veilig om dat op een iPad te doen denken jullie? Ik heb geen internetabonnement, dus alles gebeurt via m'n eigen WiFi. Kun je een virusscanner oud op een tablet zetten? Ik vind t een beetje eng.....

2. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Ik doe dat wel regelmatig op de iPad. Nog nooit problemen mee gehad.

3. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Ik doe het ook. Via de app van rabobank.

4. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Ik gebruik ook alleen maar de iPad hiervoor. Heb de apps van de rabo en de ing er op staan en werkt perfect. Ook als je op internet iets hebt gekocht dan kun je via ideal betalen en opent hij de App daarvoor van de ing of de rabo, dus hoef je niet in te loggen via de website van de bank...!

5. Moli

Moli Niet meer actief

net zo veilig als op de laptop aangezien dit dezelfde internet verbinding is ;)

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Geen probleem alleen kan je volgens mij maximaal Eur 500,- overmaken per dag of per keer. Mobiel internetbankieren is dus wel veel beperkter dan de gewone versie. Bij ABNAMRO tenminste wel.

7. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0

Hier is zelfs €1500 geen probleem met de Rabo internetbankieren app ;)

Apple kent trouwens geen virussen, in tegenstelling tot windows apparaten, dus dat is al 1 punt wat veiliger is dan een laptop ;)

En voor betalingen die je voor het eerst uitvoert moet je alsnog je random reader gebruiken, alleen als je het betreffende bankrekeningnummer waar het geld naartoe moet al ooit hebt gebruikt dan hoef je geen random reader te gebruiken en dus niet te ondertekenen

8. penseel

penseel Niet meer actief

Vind het zelfs makkelijker via mobiel app kun je acceptgiro scannen en zo staan gelijk je betalingskenmerk goed. Doe veel zo. Alleen een onbekend bank nummer moet ik nog in loggen via Abn internet bankieren voor de rest doe ik het met snel code.

Simpel snel en makkelijk en denk ook wel veilig? Willen criminele kwaad doen ze het toch wel beveiligd of niet beveiligd.

9. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,677
    515
    113
    Ideaal! Doen!

10. Flinstone

Flinstone Niet meer actief

Nog geen problemen mee gehad.

11. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,870
    2
    38
    Brabant
    Ik heb zowel op de ipad als op mijn iPhone een app om mobiel te bankieren. Nog nooit problemen mee gehad.

Share This Page