Ik weet het even niet meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mandy90, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandy90

Mandy90 Lid

5 nov 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik ben nieuw hier! 😬
    Ik heb even een vraagje..
    Ik ben sinds augustus 2014 gestopt met de pil. Ik heb 27 september mijn natuurlijke menstruatie gehad. Ik had een cyclus van 36 dagen. Op 9 oktober ben ik een prop slijm verloren ik dacht dat ik vanaf toen in mijn vruchtbare dagen zat ook had ik cervixslijm. We hebben toen om
    de twee dagen geklust.

Ik zou 2 november ongesteld moeten worden maar ben het tot op heden nog niet geworden. Heb wel rare buikpijn die doortrekt naar mijn rug en steken in borsten. Nu heb opeens een klein beetje rekbaar slijm met negatieve ovulatietest. Nu is mijn vraag heb ik nu een langere cyclus of ben ik zwanger de test gaf negatief aan 2 dagen geleden. Groetjes Mandy

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Zoals ik je verhaal lees denk ik dat je cyclus wat langer is deze maand, maar het kan ook zijn dat je nog te weinig hcg aanmaakt welke test heb je gebruikt?

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Je bent pas net gestopt met de pil dus zolang je geen ovulatietesten en/of je temperatuur bij gehouden hebt weet je niet wanneer je ei is gesprongen.

Cervixslijm is inderdaad wel een teken dat je in je vruchtbare periode zit maar je weet niet wanneer je ei springt.
    Sommige mensen hebben 3 of 4 dagen cervixslijm.

Kan dus best zijn dat je nog te vroeg bent met testen!

Maar ook vanwege het ontpillen kan het best zijn dat je cyclus weer wat langer is.

4. Mandy90

Mandy90 Lid

5 nov 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de snelle reacties!
    Ik heb de testen van kruidvat 2v5 gebruikt.
    Ik heb die periode ongeveer 3/4 dagen slijm gehad daarna was er helemaal niks meer. Stom van me dat ik toen geen ovulatietest heb gedaan maar ging er vanuit dat ik in mijn vruchtbare dagen zat. Ik ga zaterdag nog eens een testje wagen ben dan een weekje overtijd als mijn cyclus natuurlijk 36 dagen zijn.

Ik heb ook wel eens gehoord dat je bij een innestelling ook slijm kan krijgen klopt dat? Groetjes!!

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja dat zou kunnen maar dat is geen cervixslijm volgens mij.

Ik zou zondag nog eens testen en als die nog steeds negatief is maandag je huisarts bellen en daar overleggen.

Hopelijk een positieve test zondag :)

6. Mandy90

Mandy90 Lid

5 nov 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga zondag proberen.. Fingers cross😁

Deel Deze Pagina