Ik heb de zwangerenkids dipstick test gedaan. 3 dagen achter elkaar. En ze lopen mooi op. De laatste is zelfs zo mooi. Dus ik was helemaal al blij ook al kan het nog alle kanten op. Maar ik heb ook de action test gedaan. En die lijkt negatief als ik goed tuur zou ik misschien iets zien. Maar denk meer dat ik het graag wil zien dus beschouw hem echt als negatief. Nu hoor ik geen goede verhalen over de zwangerenkids dipstick. Maar ik hoor ook dat Action meer HCG nodig heeft. Wat is er nu waar? Ik heb gister getest en wil nu weer testen. Maar durf niet goed en heeft dat zin? Het HCG verdubbelt toch met 48 uur pas? En is er iemand die een voorbeeld heeft van een positieve zwangerschapstest van zwangerenkids dipstick die niet zwanger bleek te zijn?
Geen ervaring met zwangerschapstesten... Maar welke dag van je cyclus zit je? Al op nod of er nog voor? Dat maakt natuurlijk ook uit...
Actiontesten zijn wel goed, maar hebben (veel) meer HCG nodig om positief uit te slaan. Het kan dus zijn dat je hiermee negatief test omdat je nog niet zoveel hormoon hebt aangemaakt. Kruidvat 2v5 hebben hier een hoog aanzien, maar ik moet zeggen dat ze de laatste maanden erg tegenvallen. Veel indroogstreepjes, lange tijd wachten tot er een streep verschijnt, zelfs bij knaltesten, veel rare doorgelopen kleuren...
Ik zit nog voor NOD. En de zwangerenkidstest is echt oplopend en de laatste is echt goed te zien. Dus de zwangerenkids is sneller positief doordat ze minder HCG nodig hebben dan de Action test? Dan zou er nog een beetje hoop zijn. Wachten duurt zolang. Maar dat zal een ieder hier hebben daarin ben ik niet de enige. Ik was zo blij met de zwangerenkids positieve test. Ik heb gister getest dus het heeft geen zin vandaag weer te testen lijkt mij.
Dan zou ik inderdaad nog minimaal een dag wachten tot je de volgende test doet. Hcg heeft ook nog eens 48-72 uur nodig om te verdubbelen. Wel spannend hoor!