Ik weet het even niet meer.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miems, 25 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
    Lieve dames,

Ik ben sinds een tijdje weer bezig met zwanger worden. Ik heb dit een paar jaar geleden ook geprobeerd maar omdat het een soort van obsessie werd ben ik tijdelijk gestopt met proberen. Ik kon het gewoon niet meer aan, keer op keer die teleurstelling. De gyn wil me ook niet helpen omdat hij vind dat ik eerst wat gewicht kwijt moet.

Ik heb namelijk pcos en merk dat het narmate ik ouder word ook steeds erger word. Ik heb nu het punt breidt waar ik max 1 keer per jaar ongi word. Dit maakt het zwanger worden natuurlijk bijna onmogelijk. Ik heb eind mei dan ook provera gehad van de gyn en die moest ik 10 dagen slikken om ongi te worden. Dit is ook gelukt. Van 8 juni tot 14 juni was ik ongesteld. Tot mijn grote schrik zag ik gisteravond dat ik weer bloede, dit is mij nog nooit overkomen 2 bloedingen in zn korte tijd? Heeft iemand hier ervaring mee?

Zijn er hier trouwens meer dames met pcos?

2. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Er zijn op dit forum ontzettend veel meiden met pcos.

als de gynacoloog geen verdere stappen wil ondernemen door overgewicht, is het een idee om bezig te gaan met meer beweging en gezondere voeding.

Een vriendin van mij heeft pcos ze zijn al 10 jaar bezig om in verwachting te raken. Ze is inmiddels genoeg afgevallen om ivf te kunnen doen.

Ik hoop dat het voor jou minder lang hoeft te duren.

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vaak beginnen huisartsen wel over het gewicht idd....
    Zelf heb ik PCOS en we zijn direct geholpen en eerste ronde raak vanaf behandeling. Lichtste dosis...
    Misschien andere huisarts proberen?
    Lijkt me echt verschrikkelijk een huisarts die je niet wilt helpen.
    Heb je veel last van overgewicht?
    Overgewicht is een symptoom van PCOS

Deel Deze Pagina