Hey dames. Eergisteren heb ik mijn eisprong gehad en sindsdien heb ik een zeurend gevoel in buik en rug, met af en toe steekjes. Daarbij zijn mijn borsten erg gevoelig, wat pijnlijk. Dit heb ik, volgens mij, niet eerder gehad. Normaal krijg ik dat vlak voor ik ongesteld moet worden. Zijn er dames die dit ook hebben? Of herkennen?
Voordat ik zwanger raakte had ik het ook pas net voordat ik ongesteld werd maar in de maand dat ik zwanger was had ik het ook vanaf mijn ei! Dus het zou iets positiefs kunnen zeggen maar ook weer niet want nu heb ik het elke maand..
Ik heb ook 23 juni mijn eisprong gehad en sindsdien zeurende buikpijn. En last van mijn.onderrug. Maar blijven duimen en hopen.
Ik had ook eergisteren mijn eisprong (als ik het goed heb gevoeld) De dag van eisprong darmkrampen, en wat diarree. Dag erna weer buikkrampen en diarree alleen in de ochtend, en aan het eind van de avond een knorrende buik alsof ik honger had ( ik heb nooit zo'n knorrende buik) en een trekkend gevoel in mijn onderbuik. Vanochtend werd ik wakker met weer dat trekkende gevoel, en wederom na een uurtje diarree en buikkrampen, ook gister en vandaag ineens heel moe. En de buikpijn ging maar niet weg en werd alleen maar erger. Ter hoogte van mijn navel aan de linkerkant alsof er met een speld in geprikt wordt en dan weer een kriebelend gevoel. Ik kan ook haast niet meer bukken zonder dat dat zeer doet in mijn buik terwijl ik daar anders nooit last van heb.... Als ik thuis ben moet ik de knoop van de broek losmaken anders gaat het pijn doen. En ik plas vaker.... Ik heb nooit zulke klachten na mijn ei, maar soms willen we misschien wel teveel voelen??? Voor ons is dit de eerste poging...
Het is voor ons niet de eerste ronde en ken het niet. Het lijkt soms ook wat op bandenpijn. Dat herken ik van al mijn zwangerschappen (4 zwangerschappen, 1 kindje), maar daarvoor is het nu echt te vroeg. Vanavond ook op mijn borsten lopen drukken 😂 en ze zijn echt gevoeliger. Heel raar dit. Ik hoop maar dat dit goede tekenen zijn. Laten jullie het even weten t.z.t, aangezien we bijna allemaal tegelijk de eisprong hadden.