na m'n miskraam wil ik maar een ding nog liever.... Weer een positieve test! Door een operatie heb ik twee maanden nu geen iui gehad. En ik was deze ronde echt zeker dat ik toch weer spontaan (was m'n vorige keer ook) zwanger was geworden. Ik probeerde niet te hopen, bang voor weer een teleurstelling!!! Maar toch Ik had vreselijke zere borsten, jeukende tepels, hevige obstipatie, luste geen cola ineens, sliep heel weinig, veel misselijk, gekke dromen, voelde me echt anders....enz. Echt zo heb ik me heel kang niet gevoelt. 14 dgn na ovulatie niet ongesteld. Dus stiekem de hoop........ De stap genomen toch te testen. 1ste.... Netjes beschrijving opgevolgd van de digitale test, maar hij deed t niet! Toch maar een andere gepakt.... Negatief ..... En gisterenmiddag ongesteld... Waarom is de natuur zo gemeen... Je lijf anders laten doen dan "normaal", waarom???? Net met tegenzin weer een afspraak gemaakt voor de nieuwe iui ronde. Heb zin om nu te schoppen tegen alkes en iedereen!! Zijn er meiden die deze hel nu ook zo ervaren mbt hun lijf??? Zoja hoe ga je hier mee om??
Vreselijk herkenbaar!! Gewoon je emoties laten gaan, huilen schreeuwen overal tegen aan schoppen en morgen de schouders er weer onder en door gaan! Je kan , is mijn ervaring meer aan dan je ooit van jezelf had verwacht! Kop op!! Ooit mogen wij ook een klein wonder in onze armen sluiten!
Ja al vaak zat zit het op de een of andere manier tussen je oren en ben je er denk ik zoveel mee bezig dat je lichaam je gewoon voor de gek houd ik word dan ook na negatieve test ongesteld