Ik weet het even niet meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anne93, 28 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Wat fijn dat de huisarts je even op weg helpt weer! Heel veel sterkte, ik hoop dat je snel geholpen word zodat je nog ff de laatste weekjes kunt genieten!

2. anne93

anne93 Lid

21 feb 2015
    38
    0
    0
    Net bij de huisarts geweest.. Hij gaat de gynaecoloog bellen.. ook hij wilt niks tegen de pijn geven maar mag ook geen paracetemol meer nemen want daar breng ik mij en de kleine ook mee ingevaar?
    Nou wordt ik zo terug gebeld wat de gynaecoloog zei.. De huisarts vond het misschien een idee om weer op te nemen en dan ik het ziekenhuis te laten kijken wat ze kunnen. Ik heb er een hard hoofd in dat ik echt geholpen ga worden.

Ik trek dit echt niet meer de pijn is zo heftig.. als ik dit van te voren had geweten had ik liever niet zwanger geweest.. voel me echt ziek 😢

hoop zo dat er echt wat gebeuren en ze iets doen wat me helpt.

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Met pcm breng je jezelf en je kleine in gevaar? Hoezo dat.
    Tuurlijk slik je leiver niks maar ik dacht dat een beperkte hoeveelheid pcm geen kwaad kon.

Als je dit zegt dat vind ik nogal wat, heb je dit ook zo tegen de ha gezegd? En zeg je het tegen de gyn? Ze kunnen mi wel iets beter hun best doen om je te helpen. Of desnoods een plan maken om je bijtijds in te leiden ofzo?

4. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Vind het indd ook een heftige uitspraak. Dan is er echt iets goed mis, en moeten ze je wel opnemen. Ze kunnen je zo echt niet laten lopen hoor. Zeg dit ook tegen de gynaecoloog. En laat je niet meer weg sturen zonder iets.
    Sterkte.

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Je slikt al een tijd paracetamol toch? Is voor langere tijd idd niet zo goed, maar ja zoveel pijn is ook wat zeg..
    Heb je inmiddels al wat gehoord? Als ze niet gauw bellen zou ik de stoute schoenen aantrekken en op eigen houtje een ander zh bellen of ze je willen zien.

6. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    :$ Dit vind ik wel een hele heftige uitspraak hoor...

Zou wat zijn als iedereen dit gaat doen!
    Iedereen roept heel makkelijk `bel je toch een ander ziekenhuis´ maar denk je echt dat TS daar dan vandaag nog zomaar heen kan?

Uiteraard is second opinion mogelijk, maar echt niet a la minute omdat je eigen gyn niet doet wat jij wil ;)

Anne93, ik hoop dat je gezien wordt in je eigen zkh en dat ze wat gaan doen. Het klinkt niet fijn en ook niet normaal, dus ik duim voor hulp!

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @mamalarissa: ja dat denk ik idd. Als je zoveel klachten hebt en er niet naar je geluisterd wordt is dat zeker iets wat ik zou doen.
    Werk zelf in het AMC, en daardoor heb ik misschien meer en makkelijker een ingang dan een ander, maar ik zou zeker niet hiermee door blijven lopen. Straks gaat er wat mis en dan vergeef je het jezelf nooit. Geloof me, ook daar heb ik ervaring mee.
    Toen ik ontsluitingsweeen had tijdens de zw van m'n zoontje zei de vk ook dat ik maar moest gaan liggen met een kruik, terwijl ik het niet vertrouwde. Achteraf was ik gewoon al aan het bevallen, veel tr vroeg helaas.
    Dus nee, ik laat me niet zomaar weg sturen als ik iets niet vertrouw. En in het geval van ts vind ik haar klachten zo extreem dat ik vind dat ze zich ook niet weg moet laten sturen.

8. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Madelein

Ik lees je onderschrift en snap heel goed dat jij je met jouw ervaring nooit meer zomaar weg laat sturen!

Ik geef ook bij TS aan dat haar klachten niet normaal klinken en dat ik hoop op snel hulp voor haar.

Zelf heb ik jaren op de verloskunde verpleegafdeling en later verlod poli gewerkt in de omgeving waar jij ook werkt / woont en ook ik laat me niet zomaar wegsturen.

Echter vind ik wel dat iedereen hulp moet zoeken (en krijgen) in haar eigen zkh. Artsen zijn er echt geen voorstander van als iedereen maar gaat rond bellen als het verhaal van je eigen gyn niet bevalt.

In geval van TS snap ik ook absoluut niet waarom ze wordt weggestuurd, het klinkt echt niet goed!

9. anne93

anne93 Lid

21 feb 2015
    38
    0
    0
    "Goed nieuws" ik ben opgenomen.. mijn eigen gynaecoloog belde vandaag terug einde van de middag en die heeft me gelijk laten opnemen.. De medicatie begint langzaam ze werk te doen en de scherpe rand is er vanaf.. het alles belangrijkste is ze gaan morgen alles op alles zetten om te vinden waar de pijn vandaan komt.
    Ik heb niet alle berichtjes meer gelezen die vanmiddag/vanavond er op zijn gezet. Dat doe ik morgen even als ik me hopelijk beter voel!
    Iedereen heel erg bedankt en zal morgen nog even verder reageren!

10. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Heel fijn Anne, ik wens je een rustige nacht en hopelijk komen ze morgen achter de oorzaak van de pijn. Sterkte!!!

11. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Wat "fijn" zeg. Hopelijk komen ze er vandaag achter waar die pijn dan vandaan komt. Hoop dat je wat geslapen hebt. Sterkte

12. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    wat goed om te lezen dat je eindelijk serieus bent genomen. Hoe gaat het nu?

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Nou hehe fijn dat je serieus genomen wordt nu.
    Hoe gaat eht?

14. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Fijn!! Heel veel sterkte!!

15. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899