Hoi! Vandaag 1 dag overtijd en had deze test. Hij is wel beetje vaag maar tis een Early test van zwanger en Kids en heb per ongeluk 5 seconden ingedoopt inplaats van 10 secondes.. Wat denken jullie?
Ik zie wel iets maar hij staat zo ver naar links. En zwanger en kids geven vaak valse streepjes. Ik zou even een ander merk doen
IK lijk helemaal links iets van een vaag streepje te zien, maar dit is voor mijn gevoel te ver naar links toe. De kwaliteit van de foto's verslechteren ook heel erg met uploaden... Spannend!
Ken deze test ook niet hoor maar in 't echt wel een duidelijke streep..ben op vakantie maar ga straks gewoon een andere test kopen en hopen op meer duidelijkheid
K vind dit geen fijne testen! Een helemaal niet gevoelig, ik had deze ook eerst gedaan en net zoals jou een heel licht lijntje! Toen de k2v5 gekocht en die waren een stukje duidelijker! Hoop dat t voor jou ook zo is!
Thanks voor de reacties meiden! Ben nu in Italië dus geen kv 2 voor 5 te krijgen hier..heb wel een test hier gekocht en die geeft ook een streep. Denk dat ik dus echt wel zwanger moet zijn toch? Vind de strepen alleen zo licht?
Een streepje is een streepje, en ik vind de tweede test duidelijk roze, en aangezien het nog 2 testen zijn ook durf ik je voorzichtig te feliciteren
Uhm 2 verschillende testen lijkt mij toch best wel een positief resultaat. als die italiaanse test niet goed zou zijn zouden er erg weinig italiaantjes worden geboren ,die dames zijn nogal heetgebakerd dus lijkt mij dat die test wel goed is.
Ben je op vakantie in Italië leuke verassing 🎉🎉🎉 Gefeliciteerd. 🎊🎊
Bij die test van zwanger en kids staat de streep altijd zo ver naar links. (Tenminste bij mij ook). Lijkt mij positief!
Ik zou zeggen positief ik hoop dat je testen mooi blijven oplopen 😀 nog een fijne vakantie verder.
Heel erg bedankt allemaal!! En inderdaad een echte super verrassing op vakantie Ik ga maandag nog eens testen om te kijken of hij is opgelopen en ik laat het jullie dan weten
Fijne vakantie en wat geweldig deze verassing Ik kom maandag weer checken bij je 🎊🎉🎊🎉
Thanks!! Net weer getest en dit als resultaat klopt het alleen wel dat er 1-2 staat? Tis natuurlijk ook geen ochtendurine meer..