Hoi, In januari heb ik helaas een miskraam gehad. Sindsdien ben ik nog niet zwanger geraakt. We zijn nu 4 rondes verder en de laatste ronde heb ik tarwekiemolie gebruikt vanaf mijn eisprong tot nod onder het mom van baat het niet, schaadt het niet. Ik was altijd maximaal 3 dagen ongesteld, nu zit ik al op dag 6. De laatste 3 dagen is het bloedverlies bruin en niet veel meer maar het lijkt gewoon niet te stoppen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Hebben meer mensen dit na gebruik van tarwekiemolie? Ik weet nu niet of het normaal is of dat ik er maar mee moet stoppen aankomende rondes.
Praat me er niet van. Tarwekiemolie heeft mijn hele cyclus overhoop gegooid. Die was eigenlijk gewoon perfect, dus ik snap van mezelf niet waarom ik eraan begonnen ben. Met tarwekiemolie werd mijn luteale fase elke maand korter en korter. Ik ben toen gestopt, en nu ben ik in afwachting van mijn eerste menstruatie zonder. Hopen dat ik de 14 dagen vol maak. Er zijn vast vrouwen bij wie het een wondermiddel is, maar ik ga het nooit meer gebruiken. Hoe was je cyclus voor de tarwekiemolie?
Oh echt? wat verschriikkelijk. Mijn cyclus is altijd 30 dagen geweest, perfect dus. Daarom ben ik ook begonnen na mijn eisprong. Maar werd nu ook pas op dag 33 ongesteld, denk ook door de tarwekiem nu ik erover nadenk. Misschien moet ik gewoon stoppen. Snap ook niet waarom ik ermee begonnen ben eigenlijk, maar ik raakte gefrustreerd omdat ik er gewoon (heel stom) vanuit ging dat ik binnen 3 maanden na de miskraam weer zwanger zou zijn. En toen dat niet lukte wilde ik mijn lichaam helpen maar het lijkt nu wel alsof het averechts werkt.
Ik heb het lange tijd geleden één geprobeerd en had een dag eerder al bruinverlies. Twijfel om het binnenkort weer te proberen maar als ik sommige verhalen lees twijfel ik..
Ik had dus precies hetzelfde idee. Ik wilde mijn lichaam na de miskraam helpen om sneller zwanger te worden. Uiteindelijk heb ik daar mijn eigen ruiten mee ingegooid .
Bedankt voor de wake up call. Misschien moet ik meer vertrouwen hebben in mijn eigen lichaam. Maar het wachten is zo verdomd moeilijk en je probeert alles te doen wat je kan.. Helemaal als je een miskraam hebt meegemaakt. Het is ook zo raar want het is gewoon vitamine E. Dus ik dacht het kan vast geen kwaad
Het lijkt wel alsof ik mijn eigen verhaal zit te lezen... Ik had dus precies hetzelfde idee. In alle eerlijkheid heb ik ook geen tarwekiemolie gebruikt maar vitamine E-druppels van Solgar, dus ook nog eens het beste van het beste. Kon geen kwaad, dacht ik. Nou, think again. Ik wil gewoon zo graag weer zwanger worden . Die miskraam heeft erin gehakt, en het helpt ook niet dat iedereen in mijn omgeving (waaronder de gynaecoloog!) zei: 'Meid, jij bent zo weer zwanger. Je lichaam is er duidelijk klaar voor.' Nou eh, duidelijk niet dus. Vorige maand was ik het zat en heb ik alle hulpmiddeltjes (teunisbloemolie, vitamine E-druppels, biologische vruchtbaarheidsthee) in de prullenbak gegooid en heb ik besloten mijn lichaam het zelf maar weer te laten doen. Ik heb er blijkbaar toch geen invloed op. Ik heb geleerd dat zwanger worden een kwestie van geluk hebben is. Ongezonde vrouwen worden soms binnen één ronde zwanger, en vrouwen zoals jij en ik, die erover nadenken en alles goed proberen te doen, moeten soms heel lang wachten. Het is zo oneerlijk. Ik hoop dat het heel snel raak voor je mag zijn. Succes .