Is het mogelijk dat een eitje niet IN de eileider terecht komt maar daar buiten? Dus je doet een ovu-test en alles wordt netjes weergegeven maar je ei kan niet door de eileider heen (endo bijvoorbeeld) en komt dus niet IN de eileider terecht. Vroeger heb ik namelijk bij nierecho een belletje gekregen van arts met melding dat ik een cyste bij eierstok had zitten. Kan dat gebeuren bij een positieve ovu-test? (logisch gezien denk ik van wel maar wil het graag van anderen horen ).
Ik weet niet of een eitje ook 'de verkeerde kant op kan springen', maar wel dat buitenbaarmoederlijke zwangerschappen bestaan. Dan blijft een bevrucht eitje volgens mij in de eileider steken, maar misschien kan het ook wel buiten de eileider zijn. Misschien dat je via de zoekfunctie van de site andere topics hierover kan vinden. Ik hoop dat je je er niet al te veel zorgen om maakt! Groeten, Chantico
Thanks, nee niet echt zorgen hoor maar het zou eea verklaren namelijk (mocht ik er vaker last van hebben dan ik daadwerkelijk weet).