Ik weet het even niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sabrinadeheks, 8 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrinadeheks

    8 nov 2018
    12
    1
    3
    Vrouw
    Dag dames,

    Ik ben nieuw hier maar ik moet echt even mijn verhaal kwijt want ik ben zo onzeker. Weet het echt even niet meer.

    Vorige maand heb ik met 5 weken een miskraam gehad. Ik voelde me vanaf de derde week al ziek, verloor bloed en uiteindelijk ook het vruchtje. Het begon toen met een soort ''druk'' down there en wat bloed in slijm. Dat werd steeds meer totdat het echt mis ging.

    Nu zit ik 2 dagen voor m'n NOD en ik vermoed dat ik weer zwanger ben. Niks wijst erop dat er een ''normale'' menstruatie aan zit te komen. Vanaf gisteren weer wat druk daar beneden maar het trekt ook steeds weer weg. Net wat slijm met bloed verloren. Bij een normale menstruatie zou ik dit niet hebben, net als die druk.

    Is het hebben van druk normaal? Moet ik me zorgen maken? En betekent slijm met bloed verliezen dat het weer misgaat of kan het ook goed gaan?

    Ik ben zo onzeker en ik ken niemand die mijn ''klachten'' van druk en bloed met slijm verliezen herkent. Sorry voor dit warrige verhaal maar moet het gewoon even kwijt. Ik ben gewoon zo bang dat het weer misgaat.


    Liefs.
     
  2. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Wat erg dat je een miskraam hebt moeten doorstaan. Ik weet helaas hoe het voelt. Ik voelde zelf tijdens mijn miskramen ook druk in mn onderbuik en vagina, soms zelfs beetje perswee gevoel.

    Je vermoed dat je zwanger bent. Heb je ook een test gedaan? Voordat je echt zeker weet dat je zwanger bent kan het namelijk ook gewoon je menstruatie zijn die je voelt. Die kan namelijk na een miskraam of zwangerschap anders aanvoelen.
     
  3. sabrinadeheks

    8 nov 2018
    12
    1
    3
    Vrouw
    Ik zit 2 dagen voor m’n NOD dus het is denk ik nog te vroeg voor een test. Heb er wel eentje gedaan maar zoals verwacht negatief. Als ik zaterdag haal dan doe ik dan nog een test.

    Ik ben gewoon verdrietig dat het (weer) niet gelukt lijkt te zijn :(
     
  4. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Hoe weet je zeker dat het je nod gaat zijn? Heb je ovulatie testen gedaan?
    Is je zwangerschap test na de miskraam eerst wit geworden voor je een ovulatie test deed?
     
  5. sabrinadeheks

    8 nov 2018
    12
    1
    3
    Vrouw
    Ja er zat echt niks meer. En ik doe inderdaad ovulatietesten.
     
  6. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    2 dagen voor NOD zou je positief moeten kunnen testen, zeker als je inderdaad zwangerschapsklachten hebt, dan is het hormoon al hoog genoeg om klachten te veroorzaken. Misschien is het gewoon je menstruatie.

    Hoe lang ben je nu bezig? Als je al lang bezig bent dat kun je misschien een bezoek aan de huisarts overwegen.
     
  7. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wat is het toch ook erg he dat zoveel lieve meiden miskramen mee moeten maken. Verschrikkelijk hoeveel eigenlijk.
    Hier met de miskramen idd ook heel erg veel druk en weeën en pers gevoel.

    Na de laatste miskraam in combi met bbz heb ik telkens rond de eisprong en tijdens de menstruatie pijn en druk (kramp) links onder daar waar het vruchtje heeft gezeten. Want het voelt precies zoals ik voelde tijdens de bbz.

    Als je zwanger bent kan je nu al een test doen hoor 2 dagen voor nod. Vaak al zo'n 5 dagen voor je nod zelfs.
    Ik zou zeggen testen.
     
  8. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Wat erg dat je een miskraam hebt gehad, dikke knuffel!

    Helemaal niet slecht bedoeld, maar ik denk dat je jezelf een beetje gek aan het maken bent. Je hebt een negatieve test gehad, er is dus geen reden om aan te nemen dat je zwanger bent. Het bloed dat je verliest is dus waarschijnlijk gewoon de aankondiging van je menstruatie.

    Het is heel normaal dat je lichaam anders reageert na een miskraam, je menstruatie kan nu ook langer en heviger zijn, of juist korter.
    Ik voel deze cyclus (tweede na een MA) ook ineens vele duidelijker mijn vruchtbare periode en mijn cyclus is ook korter geworden. Kan allemaal!
     
    Flamingo1990 vindt dit leuk.
  9. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Hmm dan is die bloeding misschien wel een innesteling bloeding. Dat kan nog zeker een paar weken in het begin. Zou over 2 of 3 dagen nog eens testen dan
    Ik heb paar x bloed gehad en zeker niet weinig tot 9 weken. En ben nu bijna 25 weken ver.
    Maar snap je angst. Zelf 2,5 jaar terug miskraam.gehad
     
  10. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik herken het drukkende gevoel. Ik heb dit tijdens de miskramen gehad maar ook altijd de eerste dag van mijn menstruatie.

    Ik snap je onzekerheid. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
     
  11. sabrinadeheks

    8 nov 2018
    12
    1
    3
    Vrouw
    Dankjulliewel voor jullie lieve reacties! Dat doet me goed. Het bloeden lijkt ineens toch echt door te zetten dus het is of een hele vroege miskraam of inderdaad gewoon mijn menstruatie. :( Hopelijk volgende ronde meer geluk!
     
  12. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113

    Je hebt geen positieve test gehad, dus geen HCG. Je bent dus helaas ongesteld geworden. Hoe verdrietig het ook is dat je niet zwanger bent en je ongesteld bent geworden, zou ik toch proberen er wel zo naar te kijken. Anders zul je elke maand bij klachten denken dat je een miskraam hebt gehad. Dan maak je jezelf echt gek.
     
  13. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik denk ook dat je gewoon ongesteld bent geworden. Natuurlijk is dat ook verdrietig als je hoopt zwanger te worden. Maar je hebt een negatieve test gehad en netjes op tijd ongesteld. Die kwaaltjes kunnen zijn omdat je er nu meer mee bezig bent en ook kan het komen dat je menstruatie nog ietsjes anders of heftiger is door de miskraam.

    Ik hoop dat je volgende ronde geluk hebt!
     

Deel Deze Pagina