Nou ik heb ranitidine in huis.. dit heb ik Gekregen toen ze drie weken was omdat ik toen bij ha was ivm enorme onrust.. gezien zoontje reflux had leek dit logisch. Maar ik nen niet gestart gezien ik symptomen minimaal vond niet vaak de hik, ik hoorde haar ook niet vaak slikken.. Laatste weken dus wel maar ze is ook al hele tijd verkouden.. En bij pepti kreeg ze het zuur wel meer.. Zou ik het hiervoor dan gemist hebben of zou het nu komen door slijm? Of kan het ook steeds erger worden? Gisteren liep het echt steeds terug waardoor ik drie x schone trui aan heb gedaan maar dit was hiervoor niet. Ze is nu echt niet lekker, erg verkouden en vol. Zowel zij als broer hadden rare diarree broek en ze drinkt erg slecht. Ben zo klaar mee dat we niet voor elkaar krijgen en wordt gek van die twijfel. Omdat ze niet dagen huilt twijfel ik steeds aan mezelf.. maar kronkelen en slechte slapen blijft een ding. Ben soms bang dat ik me aan stel of wat verkeerd doe waarom ze zo slecht slaapt maar dan is weer middag als gisteren waarin ze steeds wegvalt en ergens wakker van wordt en denk ik weer zie je wel het klopt niet.ook is ze nooit een enthousiaste drinker helaas.. S nachts slaapt ze wel rustig dat is ook het gekke.. Ga dokter weer bellen vanmorgen..
Waarom probeer je de medicatie niet? Erger kan het er niet op worden toch? Ik denk dat de dokter ook gaat vragen of je het geprobeerd hebt en je anders met dat advies weer naar huis stuurt. Hier hadden ze beide in mindere mate verborgen reflux. Bij de oudste voeding ingedikt omdat hij ook best huilde, dit had wel obstipatie tot gevolg dus ook lactulose gebruikt. Bij de jongste waren alleen de leefregels voldoende, verder huilde ze vrij weinig. Maar beide kids waren de eerste weken/maanden onrustige slapers. Puur doordat de voeding hun gewoon niet helemaal lekker zat. Op hun buik sliepen ze het beste, maar het allerliefste toch op ons, dan konden ze echt een poos slapen.