heej meiden heb al eerder hier een onderwerp geplaats over als je zwanger kan worden van voorvocht.. even in het kort, mijn menstruatie is gemiddeld 31 dagen.. nu moest ik normaal vandaag mijn menstruatie krijgen.. maar nu had ik vorige week vrijdag een beetje roze zaterdag niks zondag weer roze en maandag leek net mijn mentruatie, maar dinsdag middag was het weer weg, en verloor ik woensdag nog roze. was een beetje bezorgd dus had de dokter gebeld en zei vertelde mij kan een tussendoorse bloeding zijn geweest of een innesteling, en moest ik wachten tot vandaag als ik het niet kreeg moet ik over 4 a 5 dagen een test doen.. nu weet ik niet wat ik meot doen. kan het zijn dat ik zwanger ben? of is het gewoon mijn menstruatie geweest.. al valt mij wel op dat ik vorige week donderdag smorgen misselijk werd. en nu net had ik het weer moest steeds braken.. nu is het gelukkig weer weg,... ben zo zenuwachtig.. wat denken jullie? liefs rani
Het kan een korte menstruatie zijn geweest, een tussentijdse bloeding of een innesteling. Je kunt er alleen achter komen door een zwangerschapstest te doen. Succes!
Wat je moet doen? Net als de dokter zei: over een paar dagen een test doen. Het kunnen dus verschillende dingen zijn... Sterkte, over een paar dagen weet je het!
Ik sluit me aan bij de andere dames. Doe een test, dat is de enige manier om erachter te komen of je zwanger bent.
Haha, nee als je probeert zwanger te worden zijn condooms niet zo handig idd. Jammer dat je test nega is. Wellicht dat je deze maand een iets langere cyclus hebt, of misschien test je wel pas later positief. Ik denk dat je nog even af moet wachten.
Hi, Ik ben wel zwanger geworden van voorvocht, ik gebruikte ook geen ander anticonceptie en wij deden aan voor het zingen de kerk uitgaan, kijk maar naar mijn banner, ben nu ruim 30 weken zwanger ff uurtje wennen en daarna minstens netzo blij als mensen die er wel echt beslissen ervoor te gaan moest ik er nog ff bij zeggen.
ja indd ik w8 wel gewoon af. zelf zit ik gewoon te denken om te w8en tot volgende maand als ik me nod krijg ja helaas dan krijg ik het niet ja dan hopelijk zwanger,,.. ik weet nog ni precies wat ik nu moet doen .. denk gewoon lkkr w8en..
Hoe kan iemand denken dat dat niet risicovol is? Voorvocht dames!Voorvocht! En mannen kunnen sneakie zijn en toch een keer klaarkomen in je en daarna buiten je (sneaky bastards haha)
zover ik weet is hij bij mij ni gekomen hij is eerlijk, wel telkens bijna dus jaa tog zijn er wat mannetje los gekomen denk ik dan hahaha
nou meiden ben nog steeds ni ongesteld weet ni wat ik moet doen moet iknu over 2 dagen een testje doen? of gewoon afw8en tot de volgende menstruatie? wat denk jullie?