Ik weet het even niet...

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Dank je wel Loontje81.:)
    Zo ging het idd. Uit frustratie zette ik Bo op marktplaats, ging toen twijfelen (want mijn man wilde het niet....maar ja, ik vond het zielig) en toen dacht ik laat ik "mijn" forum het voorleggen.

Kijk opmerkingen als je doet je kind toch ook niet zo maar weg, daar heb ik niets aan. Maar mensen die zeggen dat 3 keer voldoende is en schakel een uitlaatservice in, die zetten mij aan het denken!

2. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Dat is zielig :( Arm hondje!
    ik hoop dat jullie een goede baas/bazin voor hem vinden! succes.. reden of geen reden voor ons, maar voor de TS dus wel.

3. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Als je heel het topic leest weet je ook wat ts getikt heeft.

4. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Geen dank.;) Had al zo'n vermoeden dat het ongeveer zo was gegaan.Herken het wel vandaar even opgenomen voor je.

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik doe ook alles alleen met de honden en kind, oke de ochtend wandeling (7 uur) doet mijn vriend wel.

maar toch loop ik vaak 2 keer per dag met ze, met de kleine erbij, gewoon in de kinderwagen en aan elke kant 1 hond. soms loop ik 30 min (dat vind ik een klein rondje) en soms ruim een uur, en afentoe kan ik lekker alleen met ze naar het bos, als mijn vriend thuis is( niet vaak)

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik snap niet waarom iedereen zo aanvallend doet hier gelijk.
    Natuurlijk zou iedereen zijn hond nooit zomaar wegdoen. Maar als je nou zeker weet dat je niet genoeg tijd meer in je hond kunt steken om hem gelukkig te laten zijn, moet je hem dan maar houden omdat het anders zielig is? Hem houden, dat is pas zielig. Ook al weet je voordat je aan kinderen begint dat je al een hond hebt, de werkelijkheid kan toch anders uitpakken. Wij hebben ook door andere omstandigheden een ander huis moeten zoeken voor onze hond. Doordat het ras tamelijk onbekend is, was er geen rasvereniging of herplaatsing bekend. Ik heb hem toen ook op marktplaats gezet. Wat moest ik anders, hij moest snel weg dus ik kon ook niet af gaan zitten wachten tot er iemand aan zou bellen die hem wilde hebben. Je ontmoet de mensen toch eerst, en je brengt je hond naar zijn nieuwe huis. Dan kun je zelfs wel inschatten of je er goed aan doet of dat je liever verder kijkt voor een andere baas. Je hoeft niet over 1 nacht ijs te gaan. Nogmaals, ik ben er echt niet voor dat iedereen zijn hond zomaar om elk wissewasje wegdoet, maar soms kun je niet anders. Ik hoop dat TS een goede oplossing vind.

Deel Deze Pagina