ik weet het even niet

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door koehom, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koehom

koehom Nieuw lid

14 jan 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had zondag 6 januari ongesteld moeten worden, maar had afgelopen donderdagochtend een klein beetje helder rood bloed in het inlegkruisje zitten, bij toiletbezoek 1 groot donkerrood stolsel verloren, gedurende de rest van de ochtend bij toiletbezoek een plasje rood bloed verloren, in het maandverbandje zat over de gehele dag alleen een streep roob bloed, ;s middags en 's avonds bij toilet bezoek geen bloed meer verloren.
    Vrijdagochtend bij het opstaan naar het toilet geweest, weer een plasje bloed verloren met een paar hele kleine stolseltjes, de rest van de dag in het maandverband weer een klein beetje bij toiletbezoek niets tot nauwelijks. zaterdagochtend weer iets bloed verloren bij toiletbezoek de rest van de dag weer niets, in het maandverbandje bijna een bloed, zondagochtend weer iets bloed verloren, werd bruiner van kleur en een paar hele kleine stolseltjes en maandagmorgen weer een klein beetje bloed verloren (bruinig van kleur). donderdagmiddag wel een klein beetje buikpijn gehad en nu nog steeds last van 's morgens misselijk op bij inspanningen en bij inspanning buikpijn en last van pijnlijke/tintelende borsten.
    Heb afgelopen zaterdag een test gedaan, deze was negatief.
    Wat kan het zijn??

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Koehom,

ik weet ook niet precies wat het kan zijn. Misschien een menstruatie die deze cyclus niet goed door wil zetten. Dan zie je vaak dat als je over een maand weer ongesteld wordt, die dan heviger is. Het kan ook zijn dat je een langere cyclus hebt gehad en wel zwanger bent, maar nog onder de 4 weken. Ik zou over een paar dagen nog eens testen en anders toch wachten tot je datum van je eigenlijke volgende menstruatie om te zien wat er dan gebeurd. Mocht het dan weer zo vreemd zijn, kun je de huisarts even om advies vragen.

Groeten Brigitte

3. koehom

koehom Nieuw lid

14 jan 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds dinsdag geen afscheiding meer gehad en nog niet ongesteld geworden.
    Vandaag weer getest , weer negatief,wat heeft dat te betekenen

4. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Deze staat er dubbel is, is al beantwoord.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina