Hoihoi, Zo vroeg ik een paar weken geleden wat over een ovulatietest. Heb ik nu een zwangerschapstest waar jullie me even mee mogen helpen hihi. Dit is vandaag (12 dpo) binnen de afleestijd. Dank vast voor jullie reacties!
Superspannend! Bedankt voor jullie reacties. Had 21 december een positieve ovulatietest, dus rond 22 ovulatie. Is het bij een lichte streep geen zekerheid dat je zwanger bent dan? Dat deze persé moet oplopen? Bij een lichte streep is er HCG in je lichaam toch, dus dan moet er iets van een zwangerschap zijn?
Klopt Anma, er is zeker HCG in je lichaam! Alleen kan het nog weleens zo zijn dat het voor NOD toch fout gaat, of vlak erna. Doordat de innesteling niet goed is gegaan oid. Daarom hopen leden hier altijd op een goede oploop, omdat dat betekend dat het goed zit met de zwangerschap en het HCG aangemaakt blijft worden. Hoe meer HCG, hoe donkerder de streep wordt. Voor nu zeg ik zeker gefeliciteerd, en ook ik zal duimen voor een mooie oploop en plakbaby!
Kruidvat is zo ontzettend gevoelig, reageert met minder dan een hcg waarde van 10. Dat is nog te laag om van een zwangerschap te spreken. Dus ja ze moeten echt nog gaan oplopen. Ik zie hem ook trouwens.