hey miriam goed dattie sry heeft gezegd maar idd blijven praten en ja ik denk ook dat het gewoon ff wennen voor m is, jullie zijn immers al meteen zwanger en hij d8 missch dat het langer zou duren.. keep the faith en geniet van je zwangerschap, schat! x
hay hay meis jaaah dat doet je wel goed hoor als die sorry zegt zijn vader vond het niet erg gelukkig en gaan zometeen naar zijn ma pff en ik heb met hem gepraat en hij zei inderdaad ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, hij dacht ooh die is toch niet voor 2009 zwanger maar hij is de wel heel blij mee succes met zwanger worden liefs miriam
haha ja lactulose en echt het helpt heel goed , en is totaal niet gevaarlijk in de zwangerschap omdat het gelijk in de darmen komt haha ik hoop echt dat de weeen later meevallen haha het is zeker lief dat die sorry heeft gezegt ik heb de kort over gedaan nog geen 2 maand dus was bij ons de 2de ronde raak ben op 25.sep gestopt met de pil en nu al zwanger en heb 29 dec. pas de eerste echo pff ben de zenuwachtig van wat fijn dat bij jouw in de buik alles goed gaat dat vind ik mooi om te horen , wordt blij van die goeie berichten en dat groeien dat komt vanzelf wel joh, de baby zal wel denken hoe kleiner ik blijf hoe meer ruimte ik heb maar alles gaat goed komen , het zit erin en het gaat goed en das het belangrijkste heb jij veel zwangerschapsklachten? liefs miriam
Hey hoe is tie vandaag iets beter? Gelukkig is hij er nog steeds heel blij mee toch de stress een beetje geweest, van wat er op het af gaat komen. Jullie houden van alkaar en dat is het allerbelangrijkste. Straks hebben jullie iets moois wat uit jullie liefde is voortgekomen een kleine meid of jongen heerlijk toch. Hoe reageerde zijn moeder nog?
hay hay meid jaah gaat goed , ben alleen een beetje zenuwachtig we gaan namelijk nu zometeen na zijn ma heen om het te zeggen pff , maja als ze gaat zeuren ga ik zo weg begin nu echt last te krijgen van zwangerschapskwaaltjes haha heerlijk kan de ook nog wel bij het iszeker de stress bij hem , omdat hij dacht dat het niet zo snel zou gaan, maar hij vind het geweldig en hoe is het verder met jou? bedankt voor je berichtje meid liefs miriam
Ik denk dat zijn moeder wel verrast zal zijn maar zeker ook blij. Zij wordt dadelijk de oma van dit kleine wonder. En zo niet dan is het id gewoon verstandig om de stress uit de weg te gaan en dan vertrek je kan ze even aan het idee wennen. Ik moet over 13 dg testen ben benieuwd we proberen geduldig (ahumm) te wachten hahaha. Hey succes dadelijk dikke knuffel!
nou we zijn de geweest , helemaal zenuwachtig en wat denk je zijn moeder begon te huilen ze vind het zo leuk pfffff mijn dag kan echt niet meer stuk vandaag andere woning gezien we krijgen die waarschijnlijk dus kunnen ook groter gaan verhuizen is al die stress voor niets geweest haha dus jij kan over 13 dagen testen wachten duurt lang he nou meid wens je echt veel succes de laatste 2 weekjes en zou voor je duimen dikke knuf veel liefs xxx
he meis' super fijn te horen dat alles bij de schoonouders goed ging! je mag er wezen met die kleine in je buikje! pas goed opjezelf en geniet! dikke x sab
hay hay thasista en engeltje87 dank je wel en ik ga nu zeker genieten van me zwangerschap jullie heel veel succes en ik hoop dat ik jullie ook snel mag feliciteren liefs miriam
GOED zo zie je wel gelukkig is deze stress nu ook weg . En die grotere woning komt ook wel goed, je hebt 9 mnd de tijd om te zoeken. Ik hoop dat je nu toch nog een beetje een fijn weekend hebt gehad! dikke knuffel
jaah de meeste stress is weg gelukkig maar en morgenvroeg bellen voor een andere woning dus gaat de goeie kant op mijn weekend was fijn en rustig lief dat je het vraagt hoe was jouwn weekend? @ thasista dank je wel meis , nog een paar daagjes en dan hoop ik ook dat jij goed nieuws heb dikke knuffel aan jullie liefs miriam
Maar meisje toch, eerst en vooral een dikke knuffel! Misschien moet je eens proberen een diep gesprek te hebben met je vriend? En je zeker niet laten doen door zijn ouders, als het jullie keuze is voor een kindje, moeten zij zich niet moeien. En laten weghalen omdat zij dat willen? Dat zou'k al nooit toelaten! Proberen gelukkig te zijn met je zwangerschap, er groeit een klein wonder in jou en niemand kan dit van je afnemen!
dank je wel meissie ik heb een heel goed gesprek gehad met me vriend en het is nu helemaal goed.. hij kan niet wachten totdat ik 9 maand ben haha ik ben heel gelukkig in me zwangerschap en daar ga ik van genieten en heb jij al getest omdat ik zie dat je 15 dagen overtijd bent? dikke knuf terug en bedankt liefs miriam
Ja op 7 dagen en mijn test was negatief.. Ik had al een afspraak gemaakt bij de gyné voor ik wist dat ik overtijd was.. Dus morgenvroeg is het het moment van de waarheid! Ofwel is mijn cyclus gewoon lang ofwel is het een goed teken eh! Maarja, moet veel plassen, witverlies, pijnlijke tepels en opgezwollen borsten en mijn buik is ook wat dik vind ik en toch wel last van moodswings.. Kan ineens zo kwaad uit de hoek komen zonder rede. Mja, we zien wel. De vorige keer dacht ik dat ik zwanger was en dan had ik enkel rugpijn en dan was het niets. Maar nu, heb ik zoveel dat ik bang ben dat het niets is, zeker na de negatieve test. Ik ben eigenlijk doodsbang voor morgen! Ookal zijn we nog niet zolang bezig, als je al zo lang overtijd bent, groeit je hoop toch elke dag een beetje meer.. En als het dan niets is, gaat het toch een slag in mijn gezicht zijn!
oooh spannend nou ik hoop echt voor je dat je zwanger bent je hebt wel zwangerschapskwaaltjes dus ik zou iig voor je duimen ik was ook niet lang bezig bij ons was het de 2de ronde raak en 11 jaar aan de pil gezeten , dus alles is mogelijk laat je het morgen ff weten ik zou aan je denken morgen dikke knuf en veel succes en hopelijk kom je morgen met goed nieuws heel veel liefs miriam
dankje! ik heb ongeveer 5 jaar de pil genomen. dusja, we zien wel! morgen om 9 uur is het het uur van de waarheid!