jah hoor,, vriend moet overver...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girl21, 29 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

nou ik hoop dus morgen een posi ovutest in handen te krijgen, want mn vriend moet maandag over ver werken en isser vrijdag pas weer...

echt afwachten dussss... bah zul je zien dat ik morgen nog geen posi test in handen krijg...

en nu maar hopen dat t qua seks allemaal wel gaat lukken, want das ook nog de vraag bij ons..

let's hope!

sorry hoor moest t ff kwijt, want kan r met mn vriendje niet over hebben nu, want dan weet hij dat hij vandaag en morgen 'moet' presteren, en dan zit r voor hem te veel druk achter...dat gaat niet dus...

probeer mn vruchtbare dagen voor hem te verzwijgen, zeg dat t volgende week pas is, zodat hij niet t idee heeft dat hij moet!

hoop dat t op deze manier gaat lukken, en dat de pendelaars gelijk hebben en dat mn ei 30-11 of 1-12 is, en ik dus nog net op t randje geluk kan hebben!

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik ken het gevoel hoor meid.
    Ik vertel ook niets aan mijn vriend want dan heeft hij meteen geen zin meer.

Succes en hou vol he

3. girl21

girl21 Niet meer actief

dankje ;)

ben jij al lang bezig?

ik denk dat ik zowieso niet mag klagen in rond 4... maar toch.. :(

4. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik ken het gevoel ook, mijn vriend is internationaal vrachtwagen chauffeur en is dus de hele week van huis weg, soms komt ie het weekend ook niet thuis... balen als je dan net je posi ovu test hebt! De eerste paar maanden na mijn MA zei ik er niets over tegen hem maar op een gegeven moment werd ik er erg sjaggie van en gaf ik hem zelfs stiekem de schuld dat het nog niet gelukt was.... dat wilde ik niet dus nu vertel ik hem steeds wanneer ik ong. denk mijn ovu te hebben en dan probeerd ie te regelen met de baas dat ie dan thuis is... lukt ook niet altijd hoor.... moet wel zeggen dat mijn ovu vaak op vrijdag-zaterdag of zondag is dus wat makkelijker te regelen met zijn werk! Hij vind het gelukkig geen probleem... en heeft hierdoor ook niet minder zin!

Meiden heel veel sterkte toegewenst en ik hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn...!

Liefs

5. girl21

girl21 Niet meer actief

HAD VANMORGEN LICHTE STREEP OP MN OVUTEST, DUS MN EI ZIT ER AAN TE KOMEN, VORIGE RONDE HAD IK OOK ALLEEN LICHT STREEPJE, EN OOK MAAR 1 DAG, DUS DENK DAT MN EI VANDAAG OF MORGEN IS...!

HOOP HET, VANMORGEN GEKLUST EN T IS GELUKT! HAHA SORRY HOOR MAAR GAAT NIET ALTIJD FF MAKKELIJK...
    BEN HELEMAAL BLIJ VANDAAG... VANAAF NOG FF KLUSSEN, DAN KOMT T HELEMAAL GOED DENK IK!

BEN ZO BLIJ... PENDELS VOOR NOV/DEC EN HEB ER ZELF GOED GEVOEL OVER, EN OOK NOG EENS GELUKT OM TE SEXEN OP T JUISTE MOMENT!

JAHOOOOO! 8) HAHA

HOEZO OVERDREVEN GOED HUMEUR VANDAAG... :confused: :confused: :confused:

6. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hey Girl21,

Wat goed dat het is gelukt!
    Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn vriend. Het lukt hem vaak niet als het 'moet'.
    Dus nu zeg ik ook niet meer wanneer ik vruchtbaar ben, maar meestal weet hij het zelf wel ongeveer dus dat is wel balen! Nou hopen dat het nu gelukt is bij je... Ik moet nog anderhalve week wachten, spannend!

xx

7. girl21

girl21 Niet meer actief

gistermorgen geklust, gister lichte ovutest, vadaag weer lichte ovutest...
    bah begin nu toch zenuwwachtig te worden, ben bang dat we te vroeg hebben geklust, en nu is mn vriend weg, dus was dit onze enige hoop/kans deze ronde... afwachten... wordt een lange ronde denk ik, vooral omdat ik nu ook nog eens alleen ben.. :(

8. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    ik heb in oktober helemaal geen eisprong kunnen ontdekken met testen en ik dacht ook dat we het helemaal verkeerd getimed hadden maar zie banner! Tot mijn grote verrassing ben iik dus wel zwanger geraakt. Duss.. het kan echt wel. :D

9. girl21

girl21 Niet meer actief

oke!

nou laten we dan maar hopen he ;)

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb laatst ergens gelezen dat zaadcellen dus ook wel een week kunnen overleven. dus die kans zit er echt wel in hoor.

mijn vent is ook alleen in de weekenden thuis want is millitair. ik dacht dus ook steeds van aah als ik me ei maar niet in de week heb. maar nu blijkt dat dus niks uit te maken.

gewoon vrolijk doorklussen dus dan maak je de meeste kans.

11. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ronde 2 na mijn MK.
    De eerste zwangerschap was niet helemaal gepland maar nu we alle twee aan het idee zijn gewent gaan we er echt voor.
    De eerste ronde na mijn MK tel ik dan ook niet mee omdat ik toen nog niet wist hoe en wat lichamelijk.

Deel Deze Pagina