Mijn dochter schopt haar schema in de war,ik weet niet meer wat ik moet doen. Om 23.00 moet ik haar wakker maken voor de fles,die ze vervolgens goed leegdrinkt,dan komt ze weer om half 4....die fles gaat goed leeg.dan komt ze om 7 en dan gaan de fles niet leeg dan weer om 10 .Ik kan het rekken,maar dan krijgt ze om half 11 de fles,in de hoop,dat ze alles leegdrinkt.Niet dus.... Ik ben bij het cb geweest om haar te wegen.Ze woog gisteren met 7 weken en 1 dag 3990.Haar zus daarintegen woog met 7 weken en 1 dag 3950.Die had genoegen met 5 flessen van 110 soms 120 cc.(die kreeg om 6.00/11.00/15.00/19.00/23.00 haar voeding) Ik geef al een combivoeding van normale friso en voor hongerige baby's.. Maar bij het cb gaven ze al aan,met 6 flessen door te gaan.Dit ga ik niet redden,met als gevolg dat ik weer terug naar de 7 flessen ga. Wat moet ik doen.Dit breekt mij erg op,omdat mijn man in de nachtdienst zit.......
Hoi, Wanneer je in totaal op een hoeveelheid van ongeveer 825 ml voeding uitkomt dan is dat verder prima. Het maakt dan niet echt uit over hoeveel voedingen deze hoeveelheid wordt verdeeld. Je kindje kan pas over op minder voedingen, wanneer ze ook alle flesjes goed leegdrinkt. Wellicht kun je de flesjes die niet helemaal leeggaan alleen Friso Standaard geven? Groetjes eveline
Om 14.00 kwam ze weer en met moeite tot half 3 weten te rekken. Ik heb met moeite 100 cc erin weten te krijgen.(alleen friso normaal) Natuurlijk 20 min laten uitbuiken.Maar helaas is het gevolg dat ze een uur later alles uitgooide.Nu is het half 6 en sinds dien slaapt ze....... Wat moet ik doen als ze vanacht komt en ik moet eruit????? Dat is super een probleem. De voedingen van 7.00/11.00/15.00-15.30(wanneer ik de oudste van school moet halen)19.00-19.30/en 23.00 red ik wel.Maar ik ga n iet voor 3.00 de wekker zetten. Maar wat moet ik nou als ze om half 4 of 4 uur komt.Weer een hele fles aanbieden???? Hier loop ik de heletijd mee te emmeren
Ik zat net mijn map met de tijden te bekijken. En als ik kijk van dinsdag/woensdag woensdag/donderdag slaapt mevrouw wel door,maar wel op een verkeerde tijd dan de oudste. Dit was de tijd van dinsdag/woensdag Dinsdag 18.00 woensdag0.00/5.00/9.00/11.45/15.50/19.00 Beetje rare tijden Vanaf die 19.00 krijgen we donderdag 2.00/6.45/10.45/15.05/19.00 en zelf haar wakker gemaakt om 23.00 Met als gevolg dat vrijdag deze tijden kwamen:3.30/7.00/11.00/14.00/19.00 ALS HIERUIT blijkt,dat ze verkeerd doorslaapt,hoe kan ik het voor elkaar krijgen,dat ze na de laatste flesje om 24.00 tot 6.00 doorslaapt?
Hoi, Het moeilijke (en ook weer fijn) is dat ieder kindje uniek is. In die zin kan je kinderen onderling niet met elkaar vergelijken. Het beste kun je het gewoon zo even aanhouden en kijken hoe het gaat. Meestal komt er dan vanzelf een ritme in. Wanneer je kindje straks wat meer per keer drinkt zal ze hier wat langer verzadigd op zijn. Groetjes Angelique