Binnenkort wil ik een kolf kopen om zo nu en dan die kleine uit een flesje te laten drinken. Nu zit ik alleen met een volgend dillemma mbt flessen en spenen. Wat zijn nu fijne flessen en spenen om te gebruiken bij een baby die alleen maar is gewend om uit de borst te drinken?. Gr Ingrid.
ik geef een antwoord dat je niet wilt horen maar het verschilt per kind. sommige kinderen/ouders zweren bij avent andere bij difrax. ik zweer bij avent dat is ook de enige fles waar mijn zoon uit drinkt. ik gebruik maat 2 of 3 van spenen. mijn zoon gebruikt deze fles sinds hij 2 maanden is en dat gaat vanaf fles 1 goed. nooit een andere fles geprobeerd. groetjes wendy
Hier ook de eerste fles die we probeerden avent en nooit meer gewisseld. dronk er direct uit met 4 weken oud. geen enkel probleem gehad.
hier vanalles geprobeerd: avent, chicco, tommee tippee, calma... avent leek t even te gaan doen, maar uiteindelijk neemt ze een standard smalle speen op haar medela flesjes. Die neemt ze helemaal in haar mondje tot aan t plastic. De andere spenen vond ze waarschijnlijk te kort.
wij hebben voor onze dochter van 11 dagen een medela fles (calma) zodat zij zo dicht mogelijk bij de techniek van het drinken aan de borst blijft... flesjes van avent waren het niet voor ons, ze goot de inhoud ineens naar binnen.. nu drinkt ze mooi rustig en hapt en drinkt nog hetzelfde naar de borst...
Dr brow. Ging ook meteen goed. Hij drinkt er ook rustig uit. In elk geval zeer tevreden over die fles.
ik ben erg tevreden over de Tommie Tippee, dronk gelijk goed eruit. Mijn dochtertje had veel meer opstartproblemen en bij haar hadden we de Avent fles... Kan natuurlijk ook toeval zijn of aan het kind zelf liggen.
Ik zwoer bij Difrax, maar zl heeft liever Hema Duurde een paar maanden voordat we dat doorhadden. Ik zou gewoon kiezen wat jou fijn lijkt, van te voren is dat niet te voorspellen.