Ik weet het ff niet meer...

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Faithful, Dec 10, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Faithful

Faithful Niet meer actief

Ondanks de vroeggeboorte mag ik niet klagen met mijn oudste. Wederom een erge vroeggeboorte, maanden later mocht het toch niet zo zijn en nog klaag ik niet.
    Ik ben dankbaar voor beide kinderen.🚶🌟 💜

En nu heb ik nog een jaar voor het voor mij niet meer goed voelt qua leeftijd. De nodige maanden weer bezig en er is maar 1 maand geweest dat ik v.a. week 2.5/3 geen klachten van een naderende zwangerschap had.

Iedere keer weer ben ik misselijk, maagzuur, borsten die gevoelig en groter zijn. Verkleuring van de tepelhof, soms zichtbare aderen. Ik ruik dan ineens weer beter (tot ik OG word) en moet ik bijna overgeven van mijn tandpasta. Allemaal dingen die ik ook -zo vroeg- had bij mijn eerdere zwangerschap.

Om sommige voor te zijn:
    Nee ik temperatuur niet en gebruik ook ovulatietesten niet. We hebben gewoon regelmatig gezellig sex, net als anders. Mijn cyclus is regelmatig, ik heb altijd al mijn periode rond eisprong gevoeld en weet een dag van te voren dat ik OG ga worden. Dat zit er in sinds ik voor het eerst OG werd.
    We willen graag nog een kleine als het ons gegund is, maar ik ben er niet veel mee bezig. Ik geloof dus ook niet dat mijn klachten komen doordat ik 'zo graag wil en er veel mee bezig ben'.

Ik ben het zat, het beu.
    Altijd kon ik vertrouwen op mijn lijf, altijd klopte het wat ik voelde. Nu al maanden niet meer, ik voel me verraden en alleen. Ik weet er zijn andere die niet maanden maar jaren bezig zijn. Ik weet dat...en dat kan en mag je ook niet vergelijken als je het mij vraagt. Maar ik heb kort gezegd, mijn portie ook al aardig gehad en ben die klachten zat.

Als ik echt zwanger zou zijn prima graag zelfs, maar iedere keer voor niets. Ik probeer er nuchter onder te zijn en het als 'normaal' te zien. Het is alleen F. irritant. 😒

Ik weet het gewoon ff niet meer en dan nu weer spierwitte test...

2. Faithful

Sorry voor mijn geklaag, maar moest het er ff uit gooien.

3. Florina

Florina Fanatiek lid

Jan 24, 2015
    2,729
    1,165
    113
    Wat vervelend voor je! Het is ook slopend om toch continu weer een sprankje hoop te hebben na al die door vorige zwangerschappen herkenbare kwaaltjes. Echt een mind f*ck. Ik hoop voor je dat het gauw gedaan is met de kwaaltjes en als je ze weer voelt het komt doordat je zwanger bent. Heel veel succes!

4. Faithful

Florina dank je voor je lieve reactie, waardeer ik erg!
    Het is idd slopend en tegelijkertijd erg verdrietig om van te worden. Hopelijk in de nieuwe ronde meer geluk.
    Na iedere keer weer een sneeuwwitte test ga je soms afvragen of het nog wel gaat lukken, ooit.
    Maar goed altijd positief blijven toch, ga iig me best weer doen.

Share This Page