Hallo dames en meiden! Het leek me leuk om eens een topic aan te maken voor meiden en dames die ook net als ik op het wachtbankje zit om zwanger te raken. Misschien is het leuk om er met zijn allen over te kletsen en misschien kunnen we elkaar wel helpen en over kwaaldjes praten die er zijn. Zelf zit ik nu op dag 25 van 27/28 dagen cyclus. Op dag 14 duidelijk ovulatiepijn gevoeld en laat in de avond/nacht was het verdwenen. Iedere dsg van 4 tot 7 augustus geklust en 10 augustus ook nog voor zekerheid. Nu dus (rustig) afwachten tot NOD. Ben benieuwd naar jullie verhalen. 💋
Hallo Kleinmeisje, Wat leuk ik zit ook op het wachtbankje (zoals jij dat zo mooi zegt). Ik heb sins 13 juli mijn spiraaltje verwijderd en zit nu op dag 5 van de 28/29 cyclus en ik vind het helemaal heel spannend is onze eerste. In onze omgeving hebben we het niet verteld maar zou er wel graag met iemand ovee willen praten en eventueel vragen kan stellen hoe jullie het allemaal ervaren. Liefs Mii
Hee. Ik heb ook een spiraaltje gehad en had hem in maart laten verwijderen en toen nog een maandje de pil geslikt zodat ik daarna mijn cyclus beter kon bijhouden. Voor mij en mijn vriend is dit ook de eerste. Hopelijk is het snel raak.
Hoi meiden, Ik zit ook op het 'wachtbankje' voor ons 2de kindje. 7 aug de laatste pil geslikt. Net klaar met menstrueren en nu wachten wat voor cyclus ik krijg. Bij mijn dochter heel onregelmatig. Zat toen soms wel 34-40 dagen tussen. Ik was toen erg teleurgesteld op mijn eigen lichaam want hoe langer een cyclus duurt hoe minder kansen je hebt. Uiteindelijk na 2 ronden met condooms daarna in 3de ronde zonder condooms raak. Toen 10 jaar de pil geslikt. Nu maar 1,5 jaar. Ik ben benieuwd wat mijn lijf in petto heeft! Leuk om elkaar op de hoogte te houden!
Hee! Leuk dat je ook mee praat. Wat vervelend altijd die cyclussen, heb zelf ook hele onregelmatige cyclussen, hoop nu wat meer regelmaat te hebben/krijgen. Maar helaas is dat echt aan ons eigen lichaam hoe en wat het doet. Hopelijk is het ook bij jou snel raak!
Hoi hoi Ik zit ook op het wachtbankje, 27 augustus m'n nod. Dus ik moet nog wel even wachten. Wij gaan voor ons samen 2e kindje. En dit is me 2e ronde
Het liefst vandaag al hahahaha. Maar zit nu op 7dpo en das gewoon nog te vroeg. Heb wel een test liggen (ooit gekregen) Nonma merk Maar had me voorgenomen om niet eerder dan dinsdag te testen. Maar weet niet of ik me kan inhouden. Hoeben ook iets last wat ik anders nooit heb. Dus spannend weer
Hey Angelina, Spannende tijd nog even wachten en ik zal voor je duimen 😊. Volgende week zit ik in mijn vruchtbaarste tijd 😄. Slikken jullie ook andere dingen wat de vruchtbaarheid kan vergroten. Ik slik nu alleen foliumzuur.
Ik slik alleen foliumzuur. Ik ga voor je duimen Angelina! Ik heb nog 2 testen liggen maar durf eigenlijk haast niet meer te testen omdat het steeds negatief is. Ergens dit weekend is mijn NOD (hoop ik) en anders na het weekend samen met vriendlief langs zijn huisarts want de mijne is met vakantie tot 5 september😤 Maar wellicht ben ik er gewoon teveel mee bezig.
Zeker spannend. Ik slik niks tot nu toe. ik wacht gewoon af haha. En ja je kunt er te veel mee bezig zijn, zeker als je niet precies weet wanneer je nod is. Je zou al kunnen testen als je nod dit weekend is? Ik had getest als ik al zo ver was, maar begrijp ook zeker dat je bang bent om weer negatief te testen. Als je het wel doet, last je het dan even weten?
Hoi dames. Ik zit ook weer op t wachtbankje.. Dag 38 van cycluslengte ?? Tja geen idee.. Succes allemaal!!
Hoi hoi. Gezellig dat je er bij komt! Heb je nog geen testje gewaagd? En weet je wanneer je ie was? Vind naar voor je dat je een lange cyclus hebt!
Hallo!!! Wat een leuk topic. Over 2 dagen is mijn nod. Eerste ronde voor ons 2e kindje. Ben een half jaar geleden alvast gestopt met de pil en eerste cyclussen waren lang. Liep wel steeds iets af en de laatste twee waren 31 dagen dus daar ga ik nu van uit. Pff het is toch gelijk weer super spannend. Al 1.5 week lage zeurende rugpijn en soms ook onderbuik. Denk ook een steekje gevoeld te hebben maar ook beetje bang dat ik mezelf voor de gek houd. Zondag is mijn nod dan ga ik testen 😰 Nog meer mensen met symptomen?
Mijn NOD is vandaag of morgen. Als er maandag nog niets is, dan ga ik testen. Ik heb wel het gevoel dat het niet raak is, maar normaal heb ik dan al wel wat bloed gezien... Rond innestelingsperiode was ik drie dagen heel erg misselijk en huilerig, ik zit onder de puisten en heb sinds vandaag gevoelige borsten. Maar ja, dat kan dus ook bij ongesteldheid horen..Duimen jullie mee?
Heey leuk dat je mee praat. Spannend zeg! Ik heb zelf echt een onregelmatige cyclus, ik ga nu uit van 27 dagen en als ik het dan nog niet ben ga ik uit van 30/32 dagen. Ik heb op en af buikpijn, hoofdpijn en misselijkheid. Vannacht eindelijk iets beter geslapen dan afgelopen nachten. Ik ga misschien morgen testen of vandaag nog maar denk dat dat niet werkt. Ik hou jullie op de hoogte. Hopelijk snel raak voor iedereen hier.
Hier ook wachtbankje. Mijn nod is dinsdag. Maar volgens mij zijn de rode duivels al in aantocht. 8augustus eisprong gehad dus het kan nog alle kanten op. Nu al 1,5 jaar bezig voor ons nummer 3 maar deze stelt nu al ons geduld op de proef Hahaha Het wachten duurt altijd zo lang en een jaar vliegt voorbij. Herkenbaar?
Ik denk dat ik wat sympthomen hebt. Maar die zijn nog te vroeg voor 7dpo. Dus ik heb geen idee of het al raak is haha. We wachten gewoon nog even. En spannend voor de andere dames, schiet bij jullie al mooi op.
Hallo Ik wil ook graag meepraten. Ik ben Femke 32jaar en ben nu sinds begin mei gestopt met de nuvaring. 11weken later (28juli) ben ik voor het eerst écht gaan menstrueren. Vanaochtend (3weken later) heb ik last van lichte krampen en rood bloedverlies. Ik ga er nu vanuit dat dit nog ontpillen is... maar 3weken is wel een hele korte cyclus! Groetjes Femke
Je hebt wel geduld ketjap manis. Ik wil zondag wel graag testen dan is mijn man ook thuis. Blijf een drukkend gevoel houden in onderbuik en onderrug. Echt wel spannend. Heb zoveel zitten lezen op al die forums moet ook uit kijken dat ik niet teveel verwacht/ er mee bezig ben.Is pas ronde 1. Bij mijn zoontje duurde het een half jaar. Maar toen was het nadat ik met de pil stopte en daar ben ik nu halflair jaar geleden mee gestopt. Had gisteravond ook hoofdpijn maar heb ik ook voor mijn menstruatie dus ja