buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meissie, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie

    meissie Lid

    8 dec 2005
    22
    0
    0
    Friesland
    Ik wil ook hier mijn verhaal even kwijt....

    Ik was echt dol gelukkig toen ik niet ongesteld werd en mijn zwangerschapstest positief was!! ik heb voor alle zekerheid wel 3 testen gedaan om echt te geloven dat het zo was :oops:
    Uiteindelijk toch besloten even naar de huisarts te gaan voor een controle..ik had namelijk ook steeds al erg last van hevige krampen en onder rugpijn :(
    Nou na een gesprek en wat ondezoek bij de huisarts kreeg ik een verwijzing naar het z'huis om toch even verder te kijken en eventuele een echootje...alles goed en wel wij naar het ziekenhuis, ik was erg zenuwachtig :(
    Nou daar lig je dan...in afwachten dat je iets ziet op de echo maar tot mijn grote schrik was er niets te zien, athans niet in de baarmoeder en toch gaf de test zwanger aan.
    Naar verder te hebben gekeken kwamen we tot onze grote schrik erachter dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap betrof :cry: Nou je wereld stort dan even in en ik kon het niet beseffen allemaal.

    nou ben ik inmiddels 2 weken verder na de beruchte echo en ben ik jammer genoeg ''ons'' kindje kwijtgeraakt :cry:
    Je komt dan in een erg diep dal terecht....maar gelukkig hebben we goede hulp gevonden en proberen we het allemaal te verwerken en het een plekkie te geven (al is het moeilijk :cry: )

    We hopen dan ook erg dat het ons gaat lukken en we een mooi wondertje kunnen verwachten :)

    Zo dit was mijn verhaal ik moest het toch even kwijt :(
    Bedankt
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He, da's echt geen leuke ervaring meis!! Hoop dat je snel meer geluk mag hebben!!
    Liefs Elvira
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jeetje wat naar.
    Sterkte met dit verlies.
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ag jee toch meiske
    ik wens jullie heel veel sterkte toe

    xxx debbie
     
  5. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik wens jullie ook heel veel sterkte toe.
    Ik hoop voor jullie dat jullie in de nabije toekomst toch weer zwanger mogen raken.

    Groetjes
     
  6. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte meid!!
     
  7. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Wat ontzettend naar, ik hoop dat jullie dit verlies een plekje kunnen geven.
     
  8. meissie

    meissie Lid

    8 dec 2005
    22
    0
    0
    Friesland
    Het is erg moeilijk..maar we hebben hulp gevonden om er goed over te praten, en hopen dat we het een plekje kunnen geven, ja het blijft toch het verlies van ons eerste kindje :cry:
     
  9. Nance

    Nance Actief lid

    7 dec 2005
    157
    0
    0
    Heey meis,wat een kl*te situatie moet dat geweest zijn zeg.
    Je bent zo happy en in ene krijg je zoiets te horen.
    Moeilijk.
    Gelukkig hebben jullie hulpen om erover te praten.Ik hoop dat dat een beetje helpt.

    Liefs,dikke knuff Nancy.
     
  10. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Goh meid, dat lijkt me echt een afschuwelijke ervaring. Ik hoop dat jullie het goed kunnen verwerken en je alsnog gezond en goed opnieuw zwanger wordt.

    Sterkte en liefs,
    Anouk.
     
  11. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    Heel erg veel sterkte

    yvonne
     
  12. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Wat naar en erg moeilijk om door te moeten maken ! Ik wens je veel sterkte meid !! Dit
    kindje bewaart zowiezo een plaatsje in je hart !
     
  13. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Bah wat een narigheid, ik hoop dat jullie het een plaatsje kunnen geven, en in de toekomst een blakend gezond kindje mogen krijgen.
    Veel sterkte.
     
  14. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat erg! lijkt ook dat je wereld even instort! gelukkig kan je er goed over praten.
    Ik hoop dat jullie in de toekomst wel een gelukkige zwangerschap mogen mee maken ;)
     

Deel Deze Pagina