Hieronder mijn testen.... En nu weet ik weer waarom ik nooit voor NOD test maar alles in me zegt dat ik zwanger ben. Het streepje is echt mooi roze en verscheen na 2 minuten.
ik zie m... GEFELICITEERD.. (en ik weet hoe rot t is om een lichte lijn op de foto te krijgen en ik zie m heel goed hoor...)
Ik zie hem ook en dit is hetzelfde als wat ik vanmorgen had! Mijn NOD is dinsdag. Ook ik ben niet zeker van het resultaat, ben toch bang voor een zogenaamd indroogstreepje of dat het gewoon donkerder is geworden doordat het in aanraking gekomen is met vloeistof. Je kent het vast, alles wat op internet staat wat zou kunnen aanwijzen dat het niks is Kan je dus niet verder helpen, maar ik kijk wel even met je mee!
Jeetje wat ben ik blij dat jullie ook allemaal een streepje zien!! Ben net naar het werk van mijn vriend gereden om de test te laten zien, ik dacht echt dat ik gek werd! Ik ben heel voorzichtig blij, eerst maar eens afwachten of hij maandag donkerder is!! Maar alles aan me zegt dat ik zwanger ben!!! Ik zal maandag de nieuwe foto posten!!!!
Ja hoor ik zie 'm ook! Gefeliciteerd!!! @ Truus: Hey jij ook zwanger zie ik! Jij ook van harte gefeliciteerd natuurlijk!