Ik heb het nu al een paar weken.. De hele tijd heb ik een raar gevoel alsof het niet meer klopt... Dat het kindje niet meer leeft. Ik weet niet waarom ik dit gevoel heb maar ik word er zo onzeker van! Ik heb wel kwaaltjes en helemaal geen bloedverlies gehad.. Met 6 weken hebben we een kloppend hartje gezien en maandag mag ik komen voor me 12 weken echo maar de tijd gaat zo langzaam en ik voel me zo onzeker! Heeft er iemand goede verhalen voor me die dit gevoel ook had en waar het wel goed bij bleek te zijn?
Wat vervelend dat je je zo onzeker voelt. ik heb het juist andersom gehad. 2x had ik echt het gevoel dat het goed zat, maar de echo bleek dan niet goed te zijn. Hopelijk is alles goed morgen! Succes!
Moeilijk hoor! De eerste maanden zijn zo spannend voor iedereen. Positief verhaal heb ik niet voor je, had zelf hetzelfde gevoel al jij en bij mij was het helaas ook niet goed. Maar wil wel meegeven dat de kans op een goede zwangerschap zoveel groter is dan dat het misgaat! Succes morgen!
Ik was ook de hele tijd bang maar toch is het allemaal goed grkomen. Wat mij heeft geholpen is een haptonoom. Succes morgen!
Bij mij was het andersom, bij mijn dochter elke keer het gevoel gehad dat het niet goed zat en bij mijn MA wist ik zeker dat het goed kwam. Heel veel succes straks!
Ik zag je voorbij komen op fb haha. Toevallig! 'Prinsessa' reageerde erop en dat zag ik op mn timeline
Wat fijn voor je! Ik hoop dat het wat rust geeft. Geniet! Heb ik te weinig gedaan en nu mis ik zijn trapjes heel erg. Al krijg ik dan wel trapjes, maar dan buiten de buik