Kennen jullie het gevoel dat je niet durft te hopen dat het zo ver is????? Dat je denkt dat je kwaaltjes voelt, maar bang bent dat je het jezelf in beeld????? Zo onzeker wordt ik ervan Ik voel `iets` in mijn borsten maar voel ik het echt????? Kan pas zondag testen, dan is het pas mijn NOD.... Jeetje, wat moet ik nou???? Heel veel hopen en duimen!!!!! Veel liefs
Oh ja dit is zooooooooooooooooooo herkenbaar!!! Heb ik ook last van. Heb wel wat kenmerken maar redeneer ze helemaal weg. Morgen is mijn NOD, temp is nog hoog maar ja dan denk ik:morgen word ik wakker en het is gezakt... Enz enz enz. Ben gewoon bang voor de teleurstelling denk ik.
Stranger, ga je morgen ook gelijk testen??? Ik zou zo nieuwsgierig zijn.... Joyce, dat is vervelend zo lang moeten wachten op een menstruatie.... Zijn jullie al eens zwanger geweest??? Ik al 4 keer helaas is het steeds fout gegaan, maar het voelt weer zo?!?!?! Veel liefs
Hoi Levi, volgens mij heb ik het al ergens anders vermeld, maar nee ik ga niet meteen testen, wacht een weekje, omdat de vorige keer er te weinig HCG was.
Ik zei toch dat ik dat geduld niet heb... Mijn vriend heeft nog minder geduld en hij vroeg me of ik aub een test wilde doen, voor hem.... Ik probeerde hem nog te overtuigen zo van joh dat heeft nog geen nut, zondag is pas de test dag, maar helaas hij bleef proberen. Uiteindelijk toch maar getest en wat denken jullie????????????? ZWANGER Toch wel vreemd, maar mijn cyclus is wel vaker in de war Nu moet ik even afwachten en mag ik as woensdag naar de gyn, erg spannend.... Het is mijn 5de zwangerschap en ik hoop zo dat het mijn eerste kindje wordt en niet mijn 5de miskraam........ Veel liefs Levi
Zeeeer herkenbaar, ze zeggen dat het beter wordt na een paar ronden. Nou dat heb i k niet, elke maand is het weer spannend en afwachten, en vooral jezelf niet gek laten maken! Groetjes Safian
Nou , ik heb het ook elke maand hoor Wel pas een paar dagen voor NOD (normaal gesproken dan , deze maand heb ik het nu al ......) . Maar voel dan ook echt van alles en ontken het dan gewoon Zo van dat kan ik niet voelen want ik moet ongi worden hihihi. Groetjes Joyce