Op het moment weet ik het gewoon even niet meer helemaal. In december ben ik bevallen van een prachtig kereltje, tijdens zijn zwangerschap had ik met 5 weken al een flinke buik. Ik ben na Bjorn in feb nog zwanger geweest en weer had ik na 5 weken een mega buik. Daarna heb ik nog 2 mks gehad zonder extreem dikke buik. In aug weer zwanger en met 4 weken begon mijn buik alweer flink uit te dijen Het is echt zo dat ik smorgens wakker word is opeens de buik er..normaal heb ik een vrij plat buikje.....ok een beetje flubber nog van Bjorn. Maandag werd ik wakker en plop daar was hij weer die dikke buik, ik heb sindsdien ook al flinke buikpijn. Foto van mijn buik staan in mijn album 1 van in zugustus en 1 van vanavond. maar ik moet de 1e pas ongi worden dus ik zou dan nu pas 3 weken zijn. En als ik zwanger zou zijn ..ppff dan moet mijn mannetje toch wel heel erg sterk zaad hebben, we hebben maar 1 keer geklust na enkele secondes afgebroken om een condoom om te doen. Dus dan zou ik al zwanger moeten zijn van 1 keer voorvocht. Ja ik weet DAT KAN, maar de kans lijkt me toch wel heel erg klein. Oja ik heb nu ook weer dat er melk uit mijn borsten komen. (ggrrr iritant want Bjorn wilde ik BVen en toen had ik geen voeding) Pff ik weet het gewoon even niet meer zo goed allemaal ...we haddden eigen een beetje besloten om niet meer te klussen totdat ik geslaagt was voor mijn examen (dat is de 1e...dus miss 2x nieuws die dag) zodat ik ook voor inkomen zou kunnen zorgen Daarbij komt ook nog dat ik vorige week 4 dagen morfine heb geslikt, dus dat vind ik nu al helemaal erg stel je voor ik ben zwanger hoe moet dat dan met die kleine? gaat dat wel goed die 4x morfine en zo`n mini vruchtje. wat vinden jullie kan ik zwanger zijn?
De symptomen wijzen er wel op, maar ja... je zult toch echt nog even een weekje geduld moeten hebben voor je het zeker weet... Met die morfine zal het wel loslopen en het heeft ook niet bijzonder veel zin om daar nu nog over te gaan piekeren: wist jij veel... Gebeurd is gebeurd en als je lijf niet liegt, zal het wel geen kwaad gedaan hebben voor dit vruchtje, toch?