ik weet het neit meer, wie kan mij helpen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door korzaantje, 2 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. korzaantje

16 apr 2008
    35
    0
    0
    directiesecretaresse
    Ik ben nu 5 maanden gestopt met de pil. Ben 16 april voor het laatst echt ongi geweest. 10 mei een klein bloedinkje gehad en sindsdien niks, nada meer. test zegt negatief. ik heb een cyclus van 22 dagen. Wie heeft dit ook gehad?

Gr, Maris

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Nog paar daagjes afwachten.
    Waren de lengtes van je cyclus steeds hetzelfde?

3. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    hey maris

ja ik ken je probleem ik heb 8 maanden lang een mooie syclus van 28 dagen gehad en ineens had ik het zelfde kleine bloedinkje midden van de maand en toen had ik ineens een syclus van 35 dagen en die heb ik sindsdien gehouden.
    ik zou toch nog even afwachten misschien is jou syclus ook verlengt gebeurd heel veel..

heel veel sucses met afwachten

gr

4. Niet meer actief

Wat vervelend voor je zeg.
    Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar ik wil je wel heel veel succes wensen.

liefs mara

5. korzaantje

16 apr 2008
    35
    0
    0
    directiesecretaresse
    Ik had toen ik aan de pil was een cyclus van 28 dagen en sinds ik gestopt ben 22.

Gr. maris

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Als de pil slikt is het anders he, dan wordt je ook niet echt ongi, maar krijg je een ontrekkingsbloeding.
    Je moet dus alleen uitgaan van je cycli zonder pil. Hoe zijn die, steeds 22?

7. korzaantje

16 apr 2008
    35
    0
    0
    directiesecretaresse
    Mijn cyclus is precies op dag 22. heb ook veel zwangerschapsverschijnselen. Ben misselijk, grotere borsten en tepels, vermoeidheid, emotioneel. Ik ga vanmiddag naar de huisarts. Heb ongeveer hetzelfde gehad met m'n vorige zwangerschap.

Gr

Deel Deze Pagina