hallo allemaal even in het kort mijn probleempje. ik heb vandaag 2x een test van clear blue gedaan. een digitale waar op het schermpje komt te staan zwanger of niet zwanger. Ik kon mijn ogen niet geloven vanochtend hij stond op zwanger. Ik menstrueer nog steeds om de vier weken. de reden van de test was dat ik toch wel aankom, moe ben, duizelig etc. meteen een afspraak met de dokter gemaakt. deze test was negatief. balen. s'middags nog een keer een test gedaan thuis. deze was weer positief. zou de test kapot zijn? veel liefs
En dat 2 keer? de test bij de ha kan ook verkeerd zijn geweest lijkt mij.. ik zou om een bloedtest vragen.
Misschien kan je morgen nog een ander merk test kopen? Wanneer deze ook positief is zou ik je HA bellen en vragen om een bloedtest.
Ik zou ook even een andere test halen. Als die ook positief aan geeft kan je altijd nog even de ha bellen
Oeh das lastig... Zeker gezien je gewoon door menstrueert... Echter had een dinnetje van mij ook thuis posi testen en bij de huisarts negatief...en ze is toch echt 16 weken zwanger nu... De testen bij de ha hebben duidelijk meer hcg nodig, zijn te vergelijken met een predictor... Enige uitslag is bloed test meis... Succes!
het kan ook wezen bij jou de niet werken, bij een nichtje van mij werkt alleen ce dure testen zoals clearblue ,de goedkopere geeft bij haar negatief aan en de dure positief. wie weet is het bij jou ook wel zo.
Hoi hoi, Wat verwarrend zeg, nou ik duim voor goed nieuws, alsnog ! Misschien morgen toch een ander merk test thuis proberen en als die ook positief zegt toch even langs de HA gaan voor een bloed test. Succes, Bibu !
Als het testomhulsel kapot zou zijn, dan had je toch wel iets op de strip die je erin doet kunnen zien? In principe verschijnen daar dan ook 2 streepjes als je zwanger bent...
Wat verwarrend zeg! Al dat gedoe met die testen.. Eigenlijk moeten we gewoon een lampje op je buik hebben die groen kleurt als je zwanger bent en rood als je dat niet bent...
Roos, Heb je nog opnieuw getest?..met een andere test? Ik zou anders echt ff met de huisarts overleggen voor een bloedtestje hoor! Vind het vreemd dat je thuis wel positief test>zie verhaal van Ninetje Succes. Mirre
ha duurde even voor ik over de teleurstelling heen was heb van het weekend een kruidvat test gedaan. deze was ook negatief..... misschien deze maand wel geluk!