spuugzat zijn van het zwanger zijn.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door impregnantt, 10 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. impregnantt

14 dec 2012
    11
    0
    0
    Ik ben nu 40.2weken zwanger en ben het zwanger zijn meer dan zat! De eerste 6.5maand alleen maar laat gehad van misselijk zijn, overgeven en continu ziek zijn. Daarna alleen maar last van rugklachten en maagzuur om vervolgens met 38weken weer terug tegaan naar me ziek zwak n misselijk te voelen. Ik heb het idee afentoe dat ik niet mag genieten van de zwangerschap..
    De afgelopen maand ben ik mijn dag en nacht ritme aan het omdraaien. Snachts slaap ik bijna niet pas vanaf 5/6uur val ik in slaap en ben er dan ook nieg eerder uit dan 12/1uur. Ik baal hier ontzettend van.

Toen ik het tegen de vk zei was haar antwoord dat het er allemaal een beetje bij hoort. ( dit was een paar weken rterug).
    Nu ik over de uitgerekende datum loop begin ik me steeds meer te ergeren aan alle kwaaltjes en de zwangerschap zelf omdat ik gewoon te moe ben. Wel ben ik super trots dat ik straks mijn meisje mag gaan vast houden, vertroetelen etc

Nu is mijn vraag of ik dit weer met de vk moet overleggen en misschien maar moet vragen of ze een handje willen helpen of moet ik niet zeuren en gewoon nog egen door bijten?.

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Wat vervelend dat je je zo voelt zeg... ik herken het ook alleen ben ik nog maar een paar weekjes over de helft.
    Als je je constant beroerd voelt is echt vreselijk..
    Ik hoop voor je dat je meisje snel komt, maar ik zou het zeker vragen aan de verloskundige! Dit is ook niks..

3. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik zou het echt nog even proberen vol te houden.
    Tenzij je je vermoeidheid overdag niet kan inhalen.. je moet niet al uitgeput zijn als je met de bevalling begint natuurlijk ;)

Maar feit is en blijft dat je het rond deze tijd sowieso beu bent.
    Enige zure in jouw geval is dat je hele zwangerschap al niet echt een pretje is.

4. Evelinepien

28 apr 2012
    75
    0
    0
    Creditmanager
    Utrecht
    Tja... heb ik ook last van gehad ja.

Wat bij mij hielp was er gewoon aan toe geven. Ik sliep wanneer het mij uitkwam. Was ik misselijk, ging ik eten. Zo is er voor iedere kwaal volgens mij wel wat te bedenken (behalve BI en andere serieuze klachten).

Meid geloof me, je gaat het nog missen! Even de kiezen op elkaar en voor je het weet is je kleine meid er!

Sterkte!

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Toen ik zwanger was van Eva en overtijd voelde ik me ook niet heel geweldig. Ik had heel erg last van zwangerschapsjeuk en kon daardoor moeilijk slapen en sliep vaak pas tegen de ochtend en dan tot 12 uur. Ik sliep zittend omdat ik heel erg last had van maagzuur. Ik was helemaal op. Maar ik genoot wel heel erg van Eva, die heel veel bewoog. Op 30 december om 5:45 braken mijn vliezen, terwijl ik om 3 uur naar bed was gegaan.... Maar ik zat meteen bomvol energie!!! En dat is ook niet meer weggegaan, ondanks de gebroken nachten. Dus nog even volhouden! En nog even genieten van het kindje in je buik. Ik ben vanwege de zwangerschapsjeuk wel gestript met 39 weken ofzo, maar dat haalde niets uit.

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Drink maar framboosblad thee of capsules: dat wekt bevalling op. Ik ben pas 36 weken maar mij vk heeft het aangeraden va 37weken beginnen om in elk geval niet over 40 weken gaan.

Ik ben het ook al zat: misselijk, wisselende bloeddruk, slecht slapen, voorween...

7. impregnantt

14 dec 2012
    11
    0
    0
    Bedankt allemaal. Ik ga zeker framboosbladthee halen. De krampen van de weken hier voor zijn allemaal gestopt sinds 1week. Ik kan best spreken van een pech zwangerschap wat kwaaltjes betreft al kan het nastuurlijk altijd erger!
    Normaal ben ik totaal niet van het klagen en zeuren maar de laatste weken wel komt denk ik vooral door de vermoeidheid.vd week zal ik hrt wel nog rven bij de vk aan kaarten misschien heeft ze nog tips als die van jullie niet werken.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Frambozenbladthee heb ik ook gedronken, maar ben toch pas met 41 weken bevallen... Bevalling ging wel voorspoedig :)

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Je kan altijd vragen of ze je wil strippen.. Ik ben zelfs al met 39+ weken gestript.
    Het hoeft niets te doen, ik ben uiteindelijk ingeleid met 41,3 .. Maar niet geschoten is altijd mis.

Deel Deze Pagina