Hoi allemaal. Ik heb even wat ervaringsdeskundigen nodig. ik heb sinds een week of twee last van mijn onderbuik en dan vooral lijkt aan de linker eierstok een beetje een zeurderig gevoel. vorige week ben ik bij de huisarts geweest hier voor en zij vroeg of het kon zijn dat ik zwanger was. Ik zei nee want ik ben aan de pil. Verder heeft ze niet doorgevraagd maar alleen even gevoeld of alles goed aanvoelde en ze voelde niks bijzonders. Moest het wel in de gaten houden zei ze. nu kreeg ik vandeweek ineens gevoelige borsten en vanavond toen ik mijn bh uit trok waren er wat aderen opgezwollen op mijn borsten. wat denken jullie? Tijd voor een test of maak ik me druk om niets? (Als het zo is dan is het natuurlijk van harte welkom maar we hadden toch liever nog eventjes gewacht) Groetjes!
Ik zou ook testen. Tijdens pil slikken heb ik nooit gevoelige/gezwollen borsten gehad en nu vanaf het moment dat ik zwanger ben.
Ja ik zou testen. Moet je binnenkort ongesteld worden? Het kan natuurlijk ook zijn dat je de eisprong hebt gevoeld. De huisarts kan wel aan je buik voelen, maar als je pril zwanger bent kunnen hun daar ook nog niet veel van voelen. Dus als je niet ongesteld wordt *bent geworden* dan zou ik gewoon een testje doen. Die van kruidvat zijn goedkoop en duidelijk.