Goedemorgen, na vanmorgen een licht streepje te hebben gezien op de action test heb ik gelijk een Kruidvat er achteraan gedaan. Deze foto is genomen met 5 minuten:
En deze is van zojuist, een half uurtje na de test. Ik ben overigens 10 dpo vandaag en dit is de 6e ronde.
Ook nog een dipstick gedaan van wondfo. Deze testen blijven bij mij altijd omowit als ik niet zwanger ben. Maar ook daar is een streepje te zien
Net ook naar de winkel geracet voor een predictor early, mijn laatste paar druppels eruit geperst en zie:
Dat hoop ik ook! In mijn vorige relatie 5 miskramen voor mijn kiezen gehad en dat vind ik wel genoeg. De Kruidvat is nu nog donkerder opgedroogd.
Spannend, hopen dat hij mooi blijft oplopen, maar ik zie aan je banner dat je het zelf al gelooft hahaha voorzichtig gefeliciteerd
Allemaal hartstikke bedankt, ik weet dat het nog vroeg is voor een banner, maar ik kan niet wachten hihi. Hopelijk gaan de testen de komende dagen lekker knallen!
het is helemaaaal niet te vroeg voor een banner meis want zwanger ben je en het is juist zoo ontzettend fijn om positief te zijn, op naar de knallers ben ervan overtuigd dat die gaan komen