Ik weet het niet hoor?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door schildpadje, 25 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildpadje

21 feb 2014
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mij kennende ga ik morgen toch wel weer testen ;)
    Maar ik heb gewoon het gevoel dat het niks is. De test leek zelfs wel lichter dan de eerdere.. Ik hoop maar dat ik dan snel ongesteld word :(
    Gewoon balen, ik had eindelijk de hoop na die lange tijd wachten..

2. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 12dpo en had 2 dagen geleden een licht streepje en toen zo digitale met indicator gedaan en die was negatief.. nu 2 dagen verder zijn mijn testen een stuk duidelijker en nogmaals zo clearbleu met indicator gedaan en nu zei die zowaar zwanger 1-2 .. dus denk dat je net wat te vroeg hebt getest. Kan zal zo met foto van mijn testen van vandaag wel plaatsen kun je vergelijken ;)

3. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij is wel onduidelijker als de echt foto (komt door het uploaden)

Bijgevoegde bestanden:

4. schildpadje

21 feb 2014
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! De jouwe is wel meer zichtbaar dan de mijne hoor.
    Zijn jouw streepjes testjes ook niet zoveel verschil in 2 dagen dan?

5. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Na 72 uur waren ze iets donkerder.. daartussen nog wel getest maar vrij gelijkwaardig

6. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

25 sep 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Ik weet hoe moeilijk het is met PCOS, heb het zelf ook. Gezien je foto's ziet het er veelbelovend uit, het is toch iets wat te zien is niet waar?

Ik wens je in ieder geval alle geluk toe! :D

7. schildpadje

21 feb 2014
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja thanks :)
    Pcos is echt bout. Zijn nu al 2,5 jaar verder. Na mijn miskraam een half jaar in de mmm geweest maar dat wilde we toen niet meer. Van mijn zoontje ook spontaan zwanger geworden.
    Ik had het eindelijk een beetje losgelaten...

8. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

25 sep 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Ik ken het. Ik hoorde pas ruim na de bevalling van mijn eerste dat ik PCOS had, en dat mijn dochter eigenlijk puur geluk was, dat hakte er bij mij behoorlijk in. We zijn ruim drie jaar bezig geweest zwanger te raken, maar helaas niks. De HA dacht ook dat ik geen eisprong had, en voor Clomid ben ik te zwaar. Dus we hadden het opgegeven, ik heb het na een hele lange tijd een plekje kunnen geven en ben natuurlijk heel erg blij met mijn dochter.

Maar nu.. Het is alsof er met mijn leven gespeeld word. Ben ruim over tijd, maar goed door mijn PCOS zijn de dagen al niet stabiel. Net op het moment dat je er vrede mee hebt, komt dit, heel frustrerend natuurlijk.. Ik mag het allemaal nog even afwachten, was bij mijn eerste een hele late tester, maar voor jou hoop ik het natuurlijk heel erg!

9. schildpadje

21 feb 2014
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben ook dankbaar voor mijn gezonde lieve zoontje! En opzich heb ik ook wel steeds meer het gevoel van; laat het lot maar beslissen het is goed zoals het is. Maar dat is ongeveer 90% Die overige 10% blijft obsessief bezig met testen enz ;)
    Maar mijn borsten lijken ook wel minder gevoelig :(

10. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ik had ook zo een lichte test bij mn eerste zwangerschap en die liepen na 3 dagen goed op en de zwangerschap was ook goed! Voorzichtig gefeliciteerd

11. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Spannend hoor! Ben benieuwd naar je volgende test!
    En ook voor busyqueenbee weer spannend. Hou je ons op de hoogte? *edit zie net dat je al ook een eigen topic hebt.

12. schildpadje

21 feb 2014
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik denk dat ikvandaag ongesteld word hoor. Heb ongesteldheidspijn en dacht al gekleurd slijm te zien (sorry beetje goor)

Deel Deze Pagina