Ik weet het niet meer, de 4e test NEGATIEF!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door winnie1984, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Ik ben even helemaal de weg kwijt
    Ben al zolang overtijd en had 3 testen gedaan 1tje in het ziekenhuis en waren alle 3 negatief :(

Nu had ik donderdag de testen besteld op de site ( zijn echt goed idd )
    en die kreeg ik vrijdag binnen.
    Ik heb zaterdag mijn 4de test toch nog maar gedaan omdat ik nu al een dag of 6 heel erg misselijk ben s'avonds :rolleyes:
    Hab ik nog helemaal niet gehad in al mijn dagen overtijd, en nu bah bah

Maar helaas weer NEGATIEF :x

Ik snap er echt helemaal niets meer van meiden, wat moet ik nu doen
    Ik word hier echt heel erg gek van :cry:

Liefs winnie

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik denk niet dat jij telkens zo ver overtijd bent. ik denk dat jij een mega onregelmatige cyclus hebt met hele lange cyclussen ertussen.
    VOlgens mij ben je nog nooit 2 keer achter elkaar op dezelfde dag ongi geworden toch? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je voor jezelf dan een bepaalde lengte aanhoud.

Is geen aanval hoor, maar dat ik wat ik een beetje uit je verhalen heb gehaald.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als Natasja inderdaad gelijk heeft zou je eens contact op kunnen nemen met je huisarts (denk ik). Je kan moeilijk bijv. 30 aanhouden als het nog niet twee keer is voorgekomen dat je na 30 dagen ongi werd. Snap dat dit heel vervelend is voor je, maar steeds "overtijd" zijn en vier negatieve testen scoren lijkt me nog veel vervelender!
    Heel veel succes meid.

4. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    zoals ik al eerder heb gezegt ben ik altijd tussen de 28 dagen en 34 dagen cyclus netjes 7 dagen ongi, al 7 maanden lang zo

en nu ineens al 33 dagen overtijd

winnie

Deel Deze Pagina