Misselijk maar negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linda, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meiden, even een vraagje, ben inmiddels twee dagen overtijd (33 dagen cyclus) de test vanochtend gaf vanochtend negatief aan. Alleen ik heb sinds 4 dagen tijdens het eten zo'n misselijk gevoel, niks smaakt me. Ik ben echt nooit misselijk en zeker voor ongi eet ik juist het liefst de hele dag door (nouja snoepen).

Indien je zwanger bent en je bent misselijk dan komt dat toch door hetzelfde hormoon waardoor je ook een positieve test zou krijgen?

Denken jullie dat ik zwanger zou kunnen zijn en dus misselijk maar toch een negatieve test?

Ok dat ik het beste tot woensdag kan wachten (want dan wil ik weer testen) dat zegt mijn vriend al, maar ik wilde dit even aan jullie kwijt :(

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    geen flauw idee of je zwanger bent.
    je lichaam kan je ook voor de gek houden.
    zou anders nog een paar dagen wachten en dan weer is testen als je niet ongi bent

3. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hoe lang ben je al van de pil af?

Ik ben ook altijd misselijk als ik ongi moet worden..
    Maar ik hoop voor je dat je zwanger bent meis
    Succes!

4. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Helaas heb ik ook geen antwoord voor je, wilde je wel succes wensen en hopelijk snel goed nieuws !

Liefs, Bibu !

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

dat hoeft niet hoor... dat het door hetzelfde hormoon komt, het kan ook zijn, dat je nu bv pas je eisprong hebt gehad of dat net zoals sonja zegt, dat je lichaam je in de maling neemt...

Ben ook zo vaak misselijk geweest, dacht toen ook dat ik misschien zwanger was. nu kan ik er alleen maar om lachen nog.

maarrre zwanger kun je ook wel zijn, dat het pas later aangeeft. ik zou zeggen... wacht nog een week en test dan weer...

Deel Deze Pagina