Ik weet het even niet meer... De kleine man zou er elk moment kunnen zijn en ik twijfel over de naam.. Er is eigenlijk altijd maar 1 jongens naam geweest die ik mooi vond, namelijk Jayden, maar begin er nu zwaar aan te twijfelen.. Vind ik hem echt wel zo mooi?! Weet ook even niet meer wat ik hier mee aan moet... Qua namen kan ik ook niet zo even zeggen van dat soort namen vind ik voornamelijk leuk, of juist zulke namen.. :S Zijn er hier misschien nog mensen met leuke ideeën?
Tja een kwestie van smaak maar ik vind de naam Jayden niet mooi. Onze zoon heet Tygo maar ook Kai en Tristan stonden hoog op mijn lijstje. Succes met kiezen!
Je zegt zelf dat Jayden altijd de naam is geweest die je het mooist vindt. Waarom zou je daar dan niet voor kiezen? Is er iets veranderd waarom je anders naar de naam bent gaan kijken? Of komt het gewoon omdat je in de laatste dagen van je zwangerschap zit? Dat herken ik wel hoor... ik ben nu ook in de laatste fase en twijfel soms ook nog. Maar over het algemeen weet ik gewoon zeker dat dit de naam wordt. Over de naam zelf, tja er zijn 100.000 smaken. Het is persoonlijk niet mijn smaak. Maar wat zegt dat? Er zijn heel veel Jaydens op de wereld hoor dus dat lijkt me geen probleem.
Waarom ik twijfel? Ik weet het echt niet.. Misschien omdat ik hem in eens overal hoor.. Terwijl toen ik de naam aantal jaar terug als mn favo opschreef hij nog niet zo populair was.. Ook blijken er veel mensen in mn omgeving te zijn die dus een zoontje hebben die ook zo heet.. :S En dan ook nog eens een collega die pas geleden bevallen is en bijna de zelfde naam heeft... Tuurlijk zal je met elke naam tegen komen dat er meerdere mensen zijn, logisch... Maar goed, misschien zijn het ook wel gewoon de hormonen... :S Wordt er alleen zo gek van...
besef voor jezelf dat dit gewoon de naam blijft, tenzij je echt wat beters vind. Maar bij ons was het zo, dat er niets beters was, gewoon omdat de naam al bij ons (ongeboren) kindje hoorde.
Als je hem jaren geleden al opgeschreven hebt, zal het toch wel echt jouw naam zijn? Als je zoontje bijna geboren moet worden, ben je al een hele tijd zwanger en hebt al die maanden geen mooiere langs horen komen. Jullie Jayden is voor jullie uniek, onafhankelijk van hoe veel of weinig je de naam nog meer hoort in je omgeving! Maar omdat je toch ook om nieuwe ideeën vraagt, hierbij een optie: Quinten
Vreselijk hè, die twijfels! Kom er zelf ook maar niet uit Wat vind je van Justen? Aidan? Hopelijk ben je er snel uit! Succes
ik snap je helemaal, en inderdaad je hoort hem heel veel momenteel, is Kayden niks voor je? zelfde idee maar toch beetje anders