Wat vinden jullie leuk we hebben een aantal namen op ons lijstje we zijn er nog lang niet uit ook niet echt of we 1 van deze namen gebruiken als 1 of 2 naam maar stel dat we deze namen willen gebruiken wat vindne jullie mooier bij de namen Iris en Amber Esmee of Sophie
Iris en Amber vind ik echt vlotte, stoere, lieve namen, net als Esmee. Sophie vind ik juist een sjieke, ouderwetse naam. Dan zou ik eerder kiezen voor Sofie. Daarnaast is Sophie totaal niet mijn smaak en Esmee vind ik juist erg leuk.
Esmee vind ik een veel tuttiger naam dan Sophie, al zullen ze het allebei wel goed doen op de hockeyclub Beide passen goed bij Iris en Amber. Zelf vind ik Sophie leuker en liever, daarom mijn stem op die naam.
dankje wel voro de stemmen wij vinden sophie ook erg leuk .. esmee heb ik steeds meer mijn twijfels over
Was de keus tussen Sofie en Esmee geweest, dan had ik zonder meer voor Sofie gegaan...maar de keus is Sophie en Esmee...dan denk ik dat ik Esmee leuker vind ivm de namen van de zusjes... Vind die naam er leuker bij passen, inderdaad vanwege de I, A, E. En als jullie Sophie en Esmee even leuk vinden...dan zou je kunnen kiezen voor wat je het beste vindt passen (anders zou ik gaan voor de naam die je het leukst vindt, het blijven toch individuen).
Misschien Jasmijn nog een optie? Vind ik mooi bij de andere twee namen. Anders zou ik gaan voor Sophie. Maar dat komt meer omdat ik een 'kattige esmee' ken er daar dus een beeld bij heb...
ik vind zowel Esmee als Sophie leuke lieve namen. Ik zou Esmee kiezen omdat ik Iris, Amber en Esmee (I,A,E) grappig vind én omdat ik wel heel veel Sofie`s/Sophie`s ken.
Ik vind Sophie mooier, maar ja zo de kans dat je sophietje 4 bent in de klas in immens. Daarom hebben we onze dochter Sophie als tweede naam gegeven. Toen ik de namen van je andere kids zag vond ik esmee er eigenlijk leuker in passen, maar ja had al gestemd
Ik vind Sophie mooier, maar omdat ik die naam echt te vaak heb gehoord de afgelopen jaren, zou ik eerder kiezen voor Esmee.