Ben ik nu zwanger of?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by vlindermeisje, Apr 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vlindermeisje

vlindermeisje Nieuw lid

Apr 22, 2008
    3
    0
    0
    hallo,
    het is eigenlijk allemaal begonnen toen mijn oog heel raar begon te doen,Ik draag nachtlenzen, en kreeg een week of 3 geleden terug een witte laag op mijn linkerlens, ik dacht dat er iets aan de lenzen scheelde en ben toen terug naar de oogarts gegaan, het 1ste wat hij vroeg, bent u zwanger? ik viel natuurlijk uit de lucht!
    IK ZWANGER?
    ik ben toen dadelijk een zwangerschapstest gaan halen en bleek negatief te zijn.
    maar heb mijn regels vorige maand gewoon gehad en moet ze nu gaan krijgen(werkt die test dan)
    maar toen begon ik toch even na te denken,...
    ik ben 2 dagen ziek geweest, buikgriep volgens mij,
    maar had er niet mee stil gestaan als je diaree hebt en moet overgeven dat je pil niet werkt.
    nu krijg ik enorm pijn in mijn borsten,.. ben dit weekend zaterdag om 3uur snacht's moeten opstaan omdat k me zo misslijk voelde, en moest overgeven, te zondag net hetzelfde om 6uur smorgens uit mijn bed voor over te geven...
    mijn borsten doen ook fel pijn, en ben over gevoelig als ik met mijn vriend aan het vrijen ben. heb ook regelmatig steken in mijn linkeronderbuik.. en als ik opsta voel ik me duizelig
    Ik zou nu morgen mijn regels moeten krijgen..
    maar de dokter zei als je de pil neemt dat die gewoon konden doorkomen...
    Nu ik heb ook een gezwolle buik ...

Ik weet niet wat ik moet denken ervan...

Help?

2. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ja, je zou zwanger kunnen zijn. Je hebt een hoop symptomen. Wel weet ik dat je eigen lichaam je behoorlijk gek kan maken...

Een testje lijkt me de enige optie.

3. vlindermeisje

vlindermeisje Nieuw lid

Apr 22, 2008
    3
    0
    0
    nu ik heb een testje gedaan en was negatief..
    en ja had niet gedacht aan een zwangerschap ook niet.. dus vind het raar moet mijn lichaam reageren erop..

4. vlindermeisje

vlindermeisje Nieuw lid

Apr 22, 2008
    3
    0
    0
    Ik heb mijn maandstonden gekregen maar ze zijn anders dan anders... normaal heb ik heel veel verlies en nu niet zo...
    Heb ook enorm last van zuur in mijn maag...

Share This Page