Ik weet het niet meer hoor.......

Discussie in 'De lounge' gestart door liebrando, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

    paloe VIP lid

    13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    gastouderbureau's hebben vaak ook gastouders in andere dorpen/steden! Ons gastouderbureau zit in een dorp 20 km verderop, maar hier in de stad hebben zij veel gastouders! Zoek eens op gastouderbureau's in de provincie..
     
  2. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Nooit erin zetten dat je kinderen hebt (dat hoeft helemaal niet) en stel dat je snel moet beginnen is er meestal wel een mouw aan te passen.
     
  3. jada08

    jada08 VIP lid

    14 jan 2009
    7.549
    319
    83

    Oke dan op je CV, maar dan vraag ik me dus serieus weer af waarom je dat in vredesnaam op je CV zet..... Daar hoort het namelijk niet te staan....
     
  4. littleladybug

    littleladybug Niet meer actief

    Misschien niet dat je het in een persoonlijk gesprek komt toelichten, maar je eigenschappen kunnen zéker heel goed in een CV.
     
  5. paloe

    paloe VIP lid

    13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    eigenschappen heb ik er zeker wel in staan,maar meer naar onderen, na opleidingen en voormalige functies.
     
  6. jada08

    jada08 VIP lid

    14 jan 2009
    7.549
    319
    83
    Dan wisselt dat ook want mijn werk coach van het UWV gaf namelijk aan dat je dat wel in een brief kunt doen maar niet in je CV.
     
  7. marleentje26

    marleentje26 Fanatiek lid

    25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen

    Hoi hoi,

    Mag ik vragen in welke regio je woont? Ik werk zelf als bemiddelingsmedewerkster bij een gastouderbureau en we werken in meerdere regio's.
    Het is absurd dat je minimaal 20 uur per week moet afnemen!!!
    Bij ons ben je vrij! En we werken landelijk dus je kunt je altijd bij ons aansluiten.
    Je betaald naast het uurtarief voor de gastouder altijd een uurtarief voor het bemiddelinsgbureau (gastouderbureau).
    Bij ons liggen die kosten erg laag. Max 0,75 cent per uur. Met een max van voor het 1e kindje 50 euro 2e kindje 30 euro en 3e kindje 15 euro per maand!
    Mocht je nog info willen dan mag je me altijd pb en.

    Daarnaast wil ik je heel veel succes wensen met het zoeken naar een baan!!
     
  8. Mama Rianne

    Mama Rianne Fanatiek lid

    13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hier in Grou heb je Sisa nog zitten Jongmoedertje. Via SKL zou ik niet zoeken! Dan via gastouderbureau friesland is dat geloof ik?!
     
  9. Escal

    Escal Fanatiek lid

    12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    dankje:)
     
  10. Escal

    Escal Fanatiek lid

    12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    zoals paloe al zei, staat boven mijn cv :)

    brief doe ik meestal een inleiding boven de standaard riedel. de inleiding pas ik aan op het betreffende bedrijfsprofiel
     
  11. paloe

    paloe VIP lid

    13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
  12. paloe

    paloe VIP lid

    13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
  13. Only me

    Only me Niet meer actief

    Yep, ik ken het! Mijn contract loopt per 31 maart ook al af. Ik weet dat sinds januari en ben sindsdien ook volop bezig!

    Ik wordt steeds afgewezen omdat ik overgekwalificeerd ben, te weinig uren wil werken (3 dagen ivm kind) of ik woon te ver weg.
    Ik zoek administratief werk voor 3 dagen per week, in de regio Flevoland. Heb geen auto, wel een rijbewijs dus ik moet het niet te ver uit de buurt zoeken omdat ik met het OV moet...

    Maar het schiet ook echt niet op! Heb hier welgeteld vanaf 14 februari tig serieuze sollicitaties liggen, maar ben er maar 1 uitgenodigd, en vervolgens afgewezen omdat ik voor 4 maanden beschikbaar moest zijn en niet op vakantie mocht gaan. Tja, sorry maar die staat al geboekt...

    Ben nu op elke soort baan die ik ook maar zie aan het solliciteren, kassa, bloemisterij, schoonmaak, maar zelfs dat lukt ook niet!

    Good luck girl!
     
  14. paloe

    paloe VIP lid

    13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
  15. paloe

    paloe VIP lid

    13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ViaViela Leeuwarden

    ook bij jou int dorp! En...ze bieden opleidingen aan...is het geen idee voor jou om gastouder te worden??
     
  16. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    maar als je met 25 al te oud bent. dan ik kan ik met 41 wel naar het bejaardehuis zekers? is toch absurt 25 is nog hardstikke jong.
     
  17. paloe

    paloe VIP lid

    13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ja dat 25 te oud is is bullshit;)
     
  18. paloe

    paloe VIP lid

    13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    al is het voor kassawerk enzo vaak wel zo, hier in de buurt hangen bij de supers zelfs briefjes dat ze mensen zoeken tussen de 16 en 18 jaar voor aan de kassa, die zijn nou eenmaal goedkoop!
     
  19. Naomi1971

    Naomi1971 Bekend lid

    21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Heb je je al verdiept in het bbl gebeuren? (werken en leren tegelijk).
    Negen van de tien keer wordt je opleiding namelijk betaald door de werkgever. (ik las ergens dat dat je struikelblok was :))
    Je kunt altijd informeren bij een zorginstantie toch?

    Ik denk dat je als gastouder weinig kans maakt met zelf 3 kindjes die je moet brengen en halen van school, dat gaat "ten koste" van je oppaskindje.

    In ieder geval succes ermee!!!
     
  20. Yummy

    Yummy Fanatiek lid

    7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Als je serieus al 6 jaar lang constant aan het solliciteren bent en dat alles zonder succes dan denk ik eerlijk gezegd dat je iets niet goed doet.
    Je solliciteert misschien op de verkeerde functies (bijv. bij werkgevers die meer opzoek zijn naar studenten/tieners en jou dus te oud vinden) of je brief/cv/presentatie is niet goed.
    Je moet als 25 jarige vrouw echt een baan kunnen vinden, zelfs als je 5 kinderen hebt! Je moet er alleen wel voor zorgen dat je inderdaad beschikbaar bent en dus een gastouder achter de hand hebben.

    Twisted Angel: Maar vanaf januari bezig zijn is iets anders dan al 6 jaar hé. Tuurlijk kan het even duren, maar echt geen zes jaar.
     

Deel Deze Pagina