hallo allemaal, vorige maand heb ik een vroege miskraam gehad ( bevestigd door de gynaecoloog) deze maand heb ik ovulatietesten gebruikt, ik moest afgelopen zondag ongesteld worden, (mijn menstruatie duurt normaal heel lang 8/9 dagen en alle dagen krampen) zaterdag werd ik heftig ongesteld! echt heeeeel heftig met veel krampen, zondag was het normaal en maandag werd het al minder, dinsdag alleen afscheiding en woensdag was ik volledig 'schoon' omdat ik het toch echt heel raar vind deed ik gisteren een testje , en er kwam een licht streepje op.. ik dacht misschien weer een vroege miskraam geweest? maarja er zitten er 2 in het doosje haha dus vandaag het andere testje gedaan maar die is al wat donkerder dan die van gisteren.. ik ben nu zo in war? met mijn vorige zwangerschap dacht ik ook ongesteld te zijn geworden maar bleek ik zwanger te zijn, achteraf had ik dus 3 dagen licht bloedverlies,. maar nu was het zo heftig en pijnlijk op zaterdag en ik neem aan dat bij een vroege miskraam het streepje juist lichter moest worden ipv donkerder? ik wil niet weer naar dokter toe, vorige maand was het ook al niet zo succes namelijk... hebben jullie hier ervaringen mee?
Hmm ja vreemd! Want als het echt op je NOD is, is ie wel héél licht. Maar ik zie ook wel weer dat de onderste test donkerder is. Misschien een late eisprong? Je kunt eigenlijk niet anders dan over een aantal dagen nog eens testen. En dan zal je streepje toch donkerder moeten zijn.... Afwachten dus
Jennah, misschien is de hcg nog niet uit je bloed!!! maar dit streep lijkt me wel vet positief, ik zou wel naar de gynaecoloog gaan.
Nou nou Zo 'vet positief' zou ik hem nou ook weer niet noemen hoor... Maar feit is wel dat er iets op te zien is.
hm tis vreemd he ik dacht eerst ook een vroege miskraam en daardoor het lichte streepje, maar dan zou die vandaag nog lichter moeten zijn ipv donkerder en ik had vorige week zaterdag, precies 2 weken geleden een positieve ovulatietest, dus vandaar dat ik er zeker van ben dat me nod dus ergens zondag, misschien maandag was
Je zegt dat je miskraam bevestigd is door de gynaecoloog, maar heeft deze ook gezien dat je weer helemaal 'schoon' was?
ja heb tot 2 weken daarna nog bloed geprikt en het hcg was helemaal gedaald en ik heb zelf nog ook getest dus het was echt schoon
Dus dan kan dit niet van de vorige keer zijn geweest. Misschien is je eisprong toch later geweest en test je nu (veel) te vroeg? Ik zou het anders ook niet weten
klopt het kan 100% niet van de vorige keer zijn geweest maar vreemd dat ik dan toch wel heel heftig ongesteld ben geweest.. ik lees wel eens dat een inestelingbloeding heel heftig kan zijn maar het leek echt op een menstruatie tenminste zaterdag dan daarna werd het lichter morgen maar weer even een testje er tegen aan gooien
Kan wel hoor, een innesteling! Maar dan is je eisprong veel later geweest.. Want als het ook deze keer vroeg mis is gegaan, zou je test lichter worden en niet donkerder.. Dus wel beetje gek inderdaad
Ik had nog een ovutest liggen en die is ook positief en 2 dagen naar een "menstruatie" kan ik echt geen eisprong hebben
Ik zeg zwanger! De bloeding (en krampen) horen bij de innesteling. Je ei zal dus een aantal dagen later dan normaal zijn geweest (positieve ovulatietest is geen garantie tot het daardwerkelijk springen van je ei dus het kan zijn dat hij later is gesprongen en je toen weer een positieve test had gehad als je zou hebben getest