Voor mijn zoontje wil ik een shirt laten bedrukken via Simply Colors. Maar nu wil ik even weten hoe de maten daar vallen. Qua kleding (meestal Hema) zit hij nu in maat 86, maar maatje 92 past hij ook al wel. Nu zit ik te twijfelen of ik bij SC maat 86/92 bestel of 98/104. Hij moet het shirt over een paar weken aan. Kan iemand mij misschien vertellen of het groot of klein valt? Valt het groter of kleiner dan de Hema kleertjes?
Het valt vrij groot! Wij hadden maat 74-80 besteld (dochter heeft 74), en het is zeker wel een goeie maat 80 hoor! Staat ook regelmatig te lezen in hun gastenboek.
ow ik vond het juist mee vallen, ik had een t-shirt voor mn nichtje besteld (92/98 ze heeft nu 92) en hij zat echt perfect...
Charlotte heeft een longsleeve ervan, 62/68 en die valt als een 80. Bestel ik voor een kindje van een kennis een polo 74/80 en die valt als een krappe 74! Heel raar dus, ik dacht een ruime 80 te krijgen... en hij is al bedrukt dus ruilen is geen optie, heel jammer!
Het valt echt heel groot hoor! Ook vervelende dat ze dubbele maten hebben (bijv. 74-80) en geen enkele maten. De kwaliteit is wel top!
Ik vind het ook erg ruim vallen. Ik hoor wel vaak dat de kwaliteit erg goed is. Helaas heb ik daar een mindere ervaring mee. Het geboorte-truitje van onze meid was na 1x wassen al helemaal scheef, terwijl ik kleren van de Zeeman/Wibra langer goed houd.. Maar voor d'r verjaardag heeft onze meid weer een truitje van Simply Colors gekregen, dus ik ben benieuwd!
de long-sleeves vallen groot. Voor Kinley had ik met kerst maat 62/68 besteld, ze zat toen net in maat 68, ondertussen heeft ze maat 74 en nog steeds past ze in het shirt Voor Kylian (die had met kerst 104) maat 110/116 besteld (dacht dan kan hij er wat langer mee. Ondertussen zit hij in maat 110 maar het ding is eigenlijk nog te groot. Groetjes Anita
valt ruim.. maar ik vind de kwaliteit echt slecht! na 2 x dragen en wassen is de longsleeve al heel erg gepild en zit er weinig vorm meer in. echt heel jammer want je betaalt er toch wel veel voor. maar misschien ben ik een uitzondering?! ik zal er iig nooit meer iets bestellen.
Loek heeft maat 80 en is heeft erg brede schouders. Hij heeft vandaag de simply Colorslongsleeve aan mt 74/80 en die valt nog te groot, moet echt de mouwen omslaan en hij flodderd een beetje om zijn lichaam. Ik zou dus echt een maat kleiner bestellen! Ik vind de kwaliteit wel super hoor!
Het meeste valt ruim! Levi heeft ook een shirtje en polo van Simply Colors. Shirt (met lange mouw) in mt. 50-56 en die is nog veel te ruim voor hem. En die maat draagt hij nu met andere kleertjes. Polo heb ik in mt. 62-68 en die is ongeveer even groot als het shirtje!